اخبار : بازدید رییس و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی، دارویی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو تهران

بازدید رییس و معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه از آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی، دارویی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو تهران

دکتر کریمی با حضور در آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی، دارویی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه از بخش‌های مختلف آن بازدید و با گفتگو با مسئولان و کارشناسان هر بخش از نزدیک در جریان ریز فعالیت‌های آن قرار گرفت.

به گزارش خبرنگار ایفدانا از روابط عمومی معاونت غذا و دارو تهران؛ دکتر کریمی رئیس دانشگاه علوم پزشکی تهران با حضور در آزمایشگاه کنترل کیفیت مواد غذایی، دارویی و آرایشی بهداشتی معاونت غذا و دارو دانشگاه از بخش‌های مختلف آن بازدید و با گفتگو با مسئولان و کارشناسان هر بخش از نزدیک در جریان ریز فعالیت‌های آن قرار گرفت.

دکتر کریمی ضمن بازدید از بخش های میکروب، شیمی، آنالیز، دارویی، کنترل کیفیت، مولکولی گفت: این آزمایشگاه با تجهیزات پیشرفته و نیروی انسانی کارآمد به فعالیت می‌پردازد.

در ادامه دکتر امینی رییس آزمایشگاه معاونت غذا و دارو دنشگاه و کارشناسان آزمایشگاه در خصوص بخشهای مختلف آزمایشگاه و نحوه کار با دستگاه های موجود در آزمایشگاه به تفصیل توضیحاتی را ارائه دادند.

توضیح اینکه در این بازدید دکتر صحرائیان معاون تحقیقات و فناوری دانشگاه، دکتر احمدیان رییس دانشکده فناوری‌های نوین، دکتر سرکار رییس مرکز تحقیقات تجهیزات پزشکی و دبیر ستاد توسعه فناوری نانو، دکتر حسن‌پور مدیر اجرایی آزمایشگاه جامع، دکتر امینی رییس آزمایشگاه معاونت غذا و دارو تهران، دکتر تهرانی دوست رییس آزمایشگاه علوم اعصاب و دکتر آی رییس آزمایشگاه جامع پیش بالینی، رییس دانشگاه را همراهی کردند.