اخبار : مدیریت در هزینه ها الویت سازمان غذا و دارو

مدیریت در هزینه ها الویت سازمان غذا و دارو

معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو در جلسه ویدئو کنفرانس تدوین برنامه عملیاتی سال 1397 بر تمرکز معاونت های غذا و دارو بر برنامه های الویت دار سازمان به ویژه مدیریت در هزینه ها تاکید کرد.

به گزارش ایفدانا -  به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو ی دانشگاه علوم پزشکی همدان، با توجه به آغاز فرایند تدوین برنامه عملیاتی سال 1397 و به منظور تبادل نظر در خصوص موضوع های راهبردی و برنامه عملیاتی حوزه غذا و دارو جلسه ویدئو کنفرانسی با حضور دکتر غلامرضا اصغری معاون وزیر و رییس سازمان غذا و دارو، دکتر علی اکبر حق دوست معاون برنامه ریزی راهبردی و  هماهنگی  وزارت متبوع ، مسئولان پایش سازمان و  معاونان غذا و داروی سراسر کشور برگزار شد .

 دکتر اصغری دراین جلسه  با تاکید بر برنامه عملیاتی به عنوان یکی از برنامه های الویت دار سازمان گفت: هر معاونت با مشخص کردن سه برنامه ویژه برای مدیریت های زیر مجموعه و تمرکز بر تحقق این برنامه ها سازمان را در رسیدن به اهداف سلامت محور نزدیک تر کنند.

 وی افزود: معاونت های غذا و دارو با توجه به شرایط و واقعیتهای موجود اقدام به تدوین این برنامه کنند تا در سال 97 شاهد پروژه های ملموسی باشیم.

دکتر اصغری با اشاره به اینکه برنامه عملیاتی سالهای گذشته دارای نقطه ضعف هایی بود یاد آور شد: در تدوین برنامه عملیاتی سال 97 این نکات مد نظر خواهد بود و در به حداقل رساندن آن تلاش خواهد شد.

رئیس سازمان غذا و دارو در ادامه طرح پیشنهادات و مشکلات معاونتهای غذا و دارو اظهار کرد: این بحث و تبادل  نظرها قطعا تعیین تکلیف و به معاونتها انعکاس داده خواهد شد تا با تعامل بیشتر بتوانیم اهداف سازمان را محقق سازیم .

 در این جلسه معاونت های غذا و دارو سوالها و مشکلات حوزه خود را بیان کردند و مهندس الوندی مسئول برنامه عملیاتی و پایش سازمان غذا و دارو در خصوص شاخص های برنامه عملیاتی و ارزیابی عملکرد توضیحاتی را ارائه داد.