اخبار : اولین شرکت تولید کننده آتل های اورژانسی موقت یکبار مصرف اندامی در کشور راه اندازی می شود

اولین شرکت تولید کننده آتل های اورژانسی موقت یکبار مصرف اندامی در کشور راه اندازی می شود

مدیر نظارت بر تجهیزات و ملزومات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه اندازی اولین شرکت تولید کننده آتل های اورژانسی موقت یکبار مصرف اندامی در کشور خبر داد.

به گزارش ایفدانا، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه: دکتر تورج شیرزادیان مدیر تجهیزات و ملزومات پزشکی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه در بازدید از این واحد تولیدی حمایت از واحدهای تولیدی را رسالت مدیریت تحت مسئولیتش و دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه دانست و گفت:  این واحد تولیدی فناور در کشور بی نظیر است و در زمینه ارتقاء سطح درمان نقشی موثر خواهد داشت.

 او افزود: تاکنون در بحث اخذ مجوزها و انجام بروکراسی اداری و مراحل تاسیس از این شرکت حمایت شده است و از این به بعد نیز در مرحله تولید و توسعه کمی و کیفی هم با تمام توان در کنار این شرکت خواهیم بود.

خانم مهندس سیدزاده مدیر مرکز رشد جامع پارک علم و فنآوری؛ شرایط شرکت را مطلوب ارزیابی کرد و عنوان نمود این واحد تولیدی فناور در مرحله ارزیابی اخذ مجوز دانش بنیان و همینطور اخذ استاندارد کارخانه ای برای محصولات تولیدی اش از سوی پارک علم و فناوری کرمانشاه قرار دارد. برای راه‌اندازی این شرکت حدود ششصد میلیون تومان هزینه شده و در بحث اشتغال زایی برای شش نفر کار ایجاد کرده است.  

واحد مذکور در زمینه آتل های آماده و یک بار مصرف فعالیت داشته و در سراسر کشور نظیر ندارد. مهندس سجاد خدامرادی مدیر عامل شرکت از ثبت طرح خود در آلمان و همینطور اخذ مجوزها و گواهینامه های متعدد مورد نیاز خبر داد.

گفتنی است این شرکت تولیدی از واحدهای فنآور موفق پارک علم و فنآوری کرمانشاه می باشد.