اخبار : جنگ بیوتروریسم جدی است/ دشمن ممکن است وارد جنگ بیوتروریسم شود همه باید هوشیار باشیم

جنگ بیوتروریسم جدی است/ دشمن ممکن است وارد جنگ بیوتروریسم شود همه باید هوشیار باشیم

معاون غذا و داروی اهواز هشدار داد: جنگ بیوتروریسم جدی است، دشمن در کمین است وارد جنگ بیوتروریسم شود همه باید هوشیار باشیم.

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز، دکتر حسین برزگر در کمیته تخصصی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور که در معاونت غذا و داروی اهواز برگزار شد، تاکید کرد: خط قرمز ما حفظ سلامت مردم است و کمیسیون تخصصی پیشگیری و  مبارزه با قاچاق کالای سلامت تمام تلاش خود را در این خصوص بکار خواهد گرفت.

دکتر حسین برزگر در کمیته تخصصی مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت محور که در معاونت غذا و داروی اهواز برگزار شد، تاکید کرد: خط قرمز ما حفظ سلامت مردم است و کمیسیون تخصصی پیشگیری و  مبارزه با قاچاق کالای سلامت تمام تلاش خود را در این خصوص بکار خواهد گرفت.
وی ادامه داد: مردم با افزایش آگاهی خود در زمینه تعیین اصالت کالاهای سلامت و دقت در خرید به ما کمک کنند تا کالاهای سلامت قاچاق مصرف نشوند و سلامتی خود که از ارزشمندترین نعمت های خداوند است را بخطر نیاندازند.
دکتر برزگر اظهار کرد: دشمنان نظام در تمام میدان ها از ما شکست خورده اند و ممکن است در جنگ بیوتروریسم از طریق کالاهای سلامت وارد شوند که لازم است تمام دستگاههای مرتبط هوشیار باشند و با هماهنگی کامل اجازه به مخاطره افتادن سلامت مردم را ندهند.
معاون غذا و داروی اهواز همچنین از تلاش‌های دلسوزانه تمام دستگاههای مرتبط اعم از قضایی، انتظامی، امنیتی و اجرایی در مبارزه با قاچاق کالاهای سلامت تشکر کرد و افزود: ضروری است این مهم بصورت جدی تر و ملموس تر پیگیری و  برای خدمت بهتر به مردم تلاش خود را مضاعف کنیم و قطعا مردم عزیز برای حفظ سلامتی خود با توجه به برچسب اصالت که لازم است بر روی تمام کالاهای  سلامت درج باشند ، اقدام به خرید کنند.
دکتر برزگر در پایان خاطرنشان کرد: در حال حاضر تمامی محصولات سلامت محور بایستی دارای برچسب اصالت یا برچسب ردیابی، رهگیری و کنترل اصالت باشند و هیچگونه برچسب دیگری مورد تایید نیست.