اخبار : تقویت تولید داخل و توانمندی های صنعت سلامت ایران در این نمایشگاه مشهود است

تقویت تولید داخل و توانمندی های صنعت سلامت ایران در این نمایشگاه مشهود است

معاون غذا و داروی اهواز در حاشیه بازدید از دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و ملزومات پزشکی؛ بیمارستانی؛ آزمایشگاهی؛ خدمات دارویی و توانبخشی مطرح کرد: تقویت تولید داخل، بیان توانمندی های تولید داخلی و توانمندی های صنعت سلامت ایران در این نمایشگاه مشهود است.

به گزارش ایفدانا - Ifdana، به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و داروی اهواز، دکتر حسین برزگر معاون غذا و داروی اهواز در حاشیه بازدید از  دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و ملزومات پزشکی ؛ بیمارستانی ؛ آزمایشگاهی ؛ خدمات دارویی و توانبخشی در اهواز، گفت: برپایی این نمایشگاه پس از حدود پانزده سال وقفه آغاز بکار کرد.

دکتر حسین برزگر معاون غذا و داروی اهواز در حاشیه بازدید از  دومین نمایشگاه تخصصی تجهیزات و ملزومات پزشکی ؛ بیمارستانی ؛ آزمایشگاهی ؛ خدمات دارویی و توانبخشی در اهواز، گفت: برپایی این نمایشگاه پس از حدود پانزده سال وقفه آغاز بکار کرد.

وی ادامه داد: این نمایشگاه به مدت سه روز از پنجشنبه ۲۸ دی ماه لغایت شنبه ۳۰ دی ماه در محل نمایشگاههای بین المللی اهواز دایر است.

دکتر برزگر بیان کرد: در این نمایشگاه بالغ بر ۶۰ شرکت داخلی در زمینه های پزشکی ؛ دندانپزشکی ؛ بیمارستانی ؛ آزمایشگاهی و دارویی در این نمایشگاه حضور دارند.

 معاون غذا و داروی اهواز در ادامه عنوان کرد: همچنین هییت هایی از کشور عراق در این سه روز با حضور در این نمایشگاه بازدید خواهند نمود.

دکتر برزگر خاطرنشان کرد: این نمایشگاه به ارتباط بهتر و مستقیم فعالان این حوزه با مدیران بیمارستان ها و مراکز درمانی و تیم جامعه پزشکی استان منجر خواهد شد و به تقویت تولید داخل و بیان توانمندی های تولید داخلی خواهد پرداخت و توانمندی های صنعت سلامت ایران را نمایش خواهد داد.