اخبار : رونمایی پورتال جدید اداره کل تجهیزات پزشکی

رونمایی پورتال جدید اداره کل تجهیزات پزشکی

دکتر مسائلی مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در نشست رونمایی پورتال الکترونیکی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت

دکتر مسائلی مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت در نشست رونمایی پورتال الکترونیکی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: 

تجهیزات پزشکی در کشور ما حدود ۳۰ هزار میلیارد تومان از دارائی سرمایه ای وزارت بهداشت را به خود اختصاص داده و مدیریت این امر بسیار اهمیت دارد.

وی با بیان این‌که محوریت فعالیت‌های تجهیزات پزشکی با این پورتال الکترونیکی است و جایگاه مرجع در حوزه تجهیزات پزشکی دارد و باید به این مرجعیت توجه شود. محور بودن فعالیت‌های این پورتال از تعداد بازدیدکنندگان مشخص است. روزی ۱۵ هزار نفر به طور متوسط از این پورتال بازدید می‌کنند. :دکتر مسائلی بیان کرد :

این‌که تمام فعالیت‌های خود را به صورت پیامک به مخاطبین اطلاع رسانی کنیم، بسیار اهمیت داشت که در کمتر از سه ماه این اتفاق افتاده و از این به بعد شرکت‌ها می‌توانند وارد کارتابل خودشان شوند و به سادگی تلفن همراه خود را ثبت نام کنند و تمام فعالیت‌ها به صورت پیامک به آن‌ها اطلاع داده شود.

مشاور وزیر بهداشت اظهار کرد: همچنین هدف گذاری شده که قسمت انگلیسی سایت نیز تا شهریور سال ۹۷ دهمین سایت تجهیزات پزشکی جهان باشد. به صورت نهادینه شده روی قسمت انگلیسی سایت برنامه‌ریزی شده است تا جایگاه بین المللی خود را نیز داشته باشیم.

وی با بیان این‌که از سامانه تی تک راضی نیستیم و این موضوع را منعکس کردیم، گفت: در مورد سامانه تی تک باید تصمیم‌گیری شود. البته فعالیت‌ها متوقف نخواهد شد. در حوزه تجهیزات پزشکی فرآیندهایی داریم که با سامانه تی تک هم‌خوانی ندارد. اگر این مشکلات برطرف شود می‌توان روی تی تک حساب کرد. در غیر این صورت به احیای نرم افزارها و سامانه‌هایی که خودمان داریم فکر می‌کنیم.