اخبار : کارشناس اداره فناوری اطلاعات اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت خبر داد: امکان اطلاع رسانی تغییر وضعیت پرونده ثبت از طریق سامانه پیامکی

کارشناس اداره فناوری اطلاعات اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت خبر داد: امکان اطلاع رسانی تغییر وضعیت پرونده ثبت از طریق سامانه پیامکی

کارشناس اداره فناوری اطلاعات اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: امکان اطلاع از آخرین تغییرات پرونده ثبت وسیله پزشکی شرکت در سامانه ثبت از طریق ارسال پیامک فراهم شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، مهندس عاطفه منصورزاده با توجه به نیاز شرکت های وارد کننده و تولید کننده به اطلاع رسانی در لحظه از تغییرات گفت: امکان اطلاع از آخرین تغییرات پرونده ثبت وسیله پزشکی شرکت در سامانه ثبت از طریق ارسال پیامک فراهم شد.
وی افزود به این منظور لازم است تا پس از ورود به سامانه جدید ثبت وسیله پزشکی از طریق نام کاربری و رمز عبور خود، از منوی خدمات پیامک، بخش فعال سازی پیامک نسبت به فعال نمودن این قابلیت اقدام شود.
پس از فعال سازی لازم است از طریق بخش افزودن شارژ پیامک حساب خود را شارژ کنند. توجه داشته باشید که برای دریافت پیامک لازم است تا دریافت گروهی پیامک بر روی خط تلفن همراه شما فعال باشد.
وی در ادامه ذکر کرد که در هر زمان، در صورت تمایل و اراده ذینفعان می توانید نسبت به غیر فعال سازی این امکان از طریق منوی خدمات پیامک بخش فعال سازی پیامک اقدام کنند.
وی در پایان بیان کرد شرکت هایی که تمایل به استفاده از این قابلیت را ندارند مانند گذشته می توانند از طریق مشاهده گردش پرونده در کارتابل پیگیری پرونده از آخرین وضعیت پرونده خود مطلع شوند.