اخبار : برگزاری دوره آموزشی نحوه الصاق برچسب اصالت تجهیزات و ملزومات پزشکی

برگزاری دوره آموزشی نحوه الصاق برچسب اصالت تجهیزات و ملزومات پزشکی

رییس اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: دوره آموزش حضوری و رایگان نحوه الصاق، کنترل و نظارت بر برچسب اصالت تجهیزات و ملزومات پزشکی در روز 12 تا 15 اسفندماه برگزار می شود.

مهندس عظیم زاده رییس اداره نظارت و بازرسی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: پیرو نامه شماره ۶۶۴/۱۳۳۵۱۵ مورخ ۹۶/۱۰/۲۵ در خصوص الزام الصاق برچسب اصالت بر روی پنج گروه از تجهیزات و ملزومات پزشکی شامل تجهیزات و مواد دندانپزشکی، فرآورده های آزمایشگاهی، تجهیزات و ملزومات پزشکی خانگی و قابل عرضه، ملزومات پزشکی نازایی و اقلام ارتوپدی مطابق فهرست اعلام شده و همچنین دوره مجازی برگزار شده مورخ ۱۶ و ۱۷ بهمن ماه برای شرکت ها در این خصوص، به اطلاع می رساند دوره آموزشی نحوه الصاق برچسب اصالت تجهیزات و ملزومات پزشکی بصورت حضوری و رایگان توسط اداره کل تجهیزات پزشکی از روز شنبه مورخ ۱۲ اسفند لغایت ۱۵ اسفند از ساعت ۱۳ تا ۱۷ در سالن ابن سینا آزمایشگاه مرجع کنترل غذا و دارو به آدرس خیابان امام خمینی نرسیده به خیابان ولیعصر پلاک ۴۰۸ برگزار می گردد.

مدیران وکارشناسان مرتبط با طرح الصاق برچسب اصالت جهت ثبت نام می بایست به وب سایت انجمن متخصصین تجهیزات پزشکی به آدرس www.imedss.ir مراجعه نمایند. پس از ثبت نام یک روز از تاریخ های فوق الذکر جهت حضور به شرکت اعلام خواهد شد.

لازم به ذکر است جهت شرکت در دوره یاد شده، ثبت نام الزامی می باشد