اخبار : اولین کارخانه آتل های ارتوپدی یک بار مصرف در کشور افتتاح می شود

اولین کارخانه آتل های ارتوپدی یک بار مصرف در کشور افتتاح می شود

مدیر تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه: مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت برای افتتاح اولین کارخانه آتل های ارتوپدی یک بار مصرف کشور به کرمانشاه سفر می کند.

به گزارش ایفدانا - به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه: دکتر تورج شیرزادیان ضمن اعلام این خبر گفت: دکتر مسائلی مشاور وزیر و مدیر کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در راستای بازدید از حوزه مدیریت تجهیزات پزشکی دانشگاه به دلیل اهمیت نقش استان کرمانشاه در حوزه بهداشت و درمان غرب کشور و نیز افتتاح و راه اندازی اولین کارخانه تولید آتل های ارتوپدی یک بار مصرف کشور، فردا پنجشنبه 24 اسفندماه به کرمانشاه سفر خواهد کرد.

 دکتر شیرزادیان در ادامه گفت: از دیگر موارد مورد نظر پیگیری وضعیت تجهیزات پزشکی مناطق زلزله زده می باشد که در سفر قبلی وی مورد تصویب قرار گرفته است.

دکتر شیرزادیان یکی از مهمترین وظایف این حوزه را تلاش جهت توسعه هر چه بیشتر توان تولید تجهیزات و ملزومات پزشکی و مصرفی استان دانست و در خصوص شرکت تولیدی بدیع ابزار طب عنوانکرد: این شرکت توسط جوانان تحصیلکرده استان از صفر تا صد طراحی و تاسیس شده است و وجود این جوانان ثروت و سرمایه ارزشمندی برای کشور است.