اخبار : معرفی موسسات مجاز ممیزی و صدور گواهی نامه ایزو 17025

معرفی موسسات مجاز ممیزی و صدور گواهی نامه ایزو 17025

خانم دکتر افروز لطیفی اعلام کرد: معرفی موسسات مجاز ممیزی و صدور گواهی نامه ایزو 17025

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، دکتر افروز لطیفی مسئول واحد تحقیق و توسعه تجهیزات پزشکی گفت: با عنایت به الزام آزمایشگاه های همکار به اخذ گواهی نامه ایزو 17025 از موسسات ذیصلاح بین المللی تا تاریخ       1/ 6/ 97 در راستای طرح ارتقاء نظام کنترل کیفی تجهیزات پزشکی مطابق با استانداردهای بین المللی، بدین وسیله دو موسسه  SCC(Standards Counil of Canada), Accredia  با مشخصات مندرج در جدول ذیل به عنوان موسسات مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی معرفی می شوند. آزمایشگاه هایی که قصد همکاری با اداره کل درحوزه تجهیزات پزشکی دارند موظف به دریافت گواهی نامه از موسسات مذکور هستند.
وی افزود: امکان اخذ گواهی نامه از سایر موسسات صرفاً منوط به تأیید موسسه از سوی اداره کل و عضویت درانجمن اعتبار بخشی بین المللی International Accreditation Forum(IAF) است.
دکتر افروز لطیفی در ادامه گفت: به منظور صرفه جویی درهزینه های مرتبط با خدمات ممیزی و صدور گواهی نامه، پیشنهاد می شود همکاری با موسسات فوق به صورت گروهی انجام شود.
وی در پایان افزود: آزمایشگاه های مشمول طرح در صورت نیاز به اطلاعات بیشتر می توانند با واحد تحقیق و توسعه اداره کل تجهیزات پزشکی با داخلی 118 تماس حاصل کنند.
موسسات مجاز ممیزی و صدور گواهی نامه ایزو 17025

http://imed.ir/News/1/2833