اخبار : آغاز هفته سلامت در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران

آغاز هفته سلامت در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران

همزمان با آغاز هفته سلامت و با هدف ارتقاء دانش سلامت شهروندان گرامی ، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام به برنامه ریزی و انجام فعالیت های آموزشی در این راستا نمود.

به گزارش ایفدانا - Ifdana به نقل ازروابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران: همزمان با آغاز هفته سلامت و با هدف ارتقاء دانش سلامت شهروندان گرامی ، معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران اقدام به برنامه ریزی  و انجام فعالیت های آموزشی در این راستا نمود.

در  اولین روز از هفته سلامت، شنبه یکم اردیبهشت ماه97 با توجه به شعار امسال هفته سلامت " پوشش همگانی سلامت برای همه و در همه جا"  بنرها و استند هایی  با شعارهای آموزش سلامت از جمله دستیابی به سلامت همگانی ازطریق پیشگیری از بیماری های مزمن، برچسب اصالت و سلامت کالا  و ... جهت نصب برروی خودروهای دانشگاه و در بیمارستان های دولتی و خصوصی توزیع شد.

به همین مناسبت کلیپ های آموزشی دارویی و غذایی  با عناوین" گرامیداشت هفته سلامت و توصیه های دارویی، مقاومت آنتی بیوتیکی، مصرف منطقی آنتی بیوتیک، آموزش ریتالین و نشانگرهای رنگی تغذیه ای" بر روی سایت معاونت غذا و دارو  به آدرس :

http://fdo.iums.ac.ir/page/27305/%DA%A9%D9%84%DB%8C%D9%BE-%D8%A2%D9%85%D9%88%D8%B2%D8%B4%DB%8C

بارگذاری شد.