اخبار : برقراری امکان افزودن و ویرایش کد GTIN و وجه افتراق فارسی و لاتین برای شرکتهای تولیدی

برقراری امکان افزودن و ویرایش کد GTIN و وجه افتراق فارسی و لاتین برای شرکتهای تولیدی

معاون فنی اداره فناوری اطلاعات اداره کل تجهیزات پزشکی از برقراری امکان افزودن و ویرایش کد GTIN و وجه افتراق فارسی و لاتین برای شرکتهای تولیدی خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، مهندس مریم نیک سیرت معاون فنی اداره فناوری اطلاعات تجهیزات پزشکی گفت: با توجه به بخشنامه ابلاغ شده در خصوص شناسه گذاری و الصاق برچسب اصالت وسیله پزشکی و درخواستهای متقاضیان در خصوص نیاز به اصلاح یا افزودن کد GTIN برای کالاهای ثبت شده، به اطلاع کلیه شرکتهای تولیدکننده تجهیزات و ملزومات پزشکی می رساند، در صورت نیاز به اصلاح یا افزودن وجه افتراق فارسی و لاتین و کد GTIN ، این امکان به ترتیب ذیل در سامانه ایجاد شده است:

1- شرکت تولیدی پس از لاگین در منوی کاربری خود، بخش ثبت کالای پزشکی برروی لینک تصحیح GTIN کالای تولیدی کلیک می نماید.

2- پس از درج کد رهگیری ثبت وسیله تولیدی، بر روی جستجو کلیک می نماید.

3- در این مرحله می تواند نسبت به افزودن یا ویرایش وجه افتراق فارسی و لاتین و کد GTIN نمایش داده شده توسط سامانه اقدام نماید.

4- پس از ثبت توسط شرکت، کارشناسان تولید براساس گروه کالایی مربوط به خود می توانند نسبت به تایید یا رد موارد اقدام نمایند.

5- پس از تایید کارشناس، موارد تایید شده در صف تولید IRC در لیست IRC شرکت قرار می گیرند و ظرف 24 ساعت تولید می شوند.

  وی در پایان بیان کرد: این امکان در کوتاه مدت جهت رفع مشکلات شرکتهای تولیدی در افزودن GTIN در بحث برچسب اصالت کالا می باشد و در آینده سامانه اصلاحیه ثبت وسیله پزشکی تولیدی بصورت کامل و جامع پیاده سازی و اجرایی خواهد شد.