اخبار : بازدید رئیس سازمان غذا و دارو از مرکز رشد و فناوری سلامت دانشگاه

بازدید رئیس سازمان غذا و دارو از مرکز رشد و فناوری سلامت دانشگاه

معاون وزیر بهداشت و رئیس سازمان غذا و دارو در جمع فناوران سلامت کرمانشاه عنوان کرد: متاسفانه بحث مارکتینگ بسیار تعیین کننده شده و در برخی موارد حتی کیفیت را به عقب رانده است.

به گزارش ایفدانا - به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو کرمانشاه:  دکتر غلامرضا اصغری در ادامه سفر خود به همراه وزیر بهداشت به کرمانشاه از مرکز رشد و فناوری دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه بازدید کرد و در جمع فناوران سلامت این دانشگاه حاضر شد. وی در این دیدار که صبح روز پنجشنبه بیستم اردیبهشت ماه در مرکز رشد و فناوری سلامت دانشگاه صورت گرفت عنوان کرد: جای تبریک دارد که همکاران دانشکده فقط به تدریس بسنده نکرده اند و همزمان وارد کار فناوری و تولید نیز شده اند.

وی خاطرنشان ساخت: بازار تجارت با علم و تحقیق ذائقه متفاوتی دارد. ممکن است در دانشکده محصولی تولید شود که از هر نظر کیفیت مورد قبولی داشته باشد اما در بازار کسی خریدار آن نباشد.

رئیس سازمان غذا و دارو اظهار داشت: فناوران حوزه سلامت باید ابتدا ارزیابی خوبی از بازار انجام دهند و بعد به مراحل تولید بپردازند تا در بحث فروش محصول با مشکلی مواجه نشوند.

وی خاطرنشان ساخت: متاسفانه تولید داخل هنوز سهم درخور خود را در بازار به دست نیاورده است. ما باید کمک کنیم تا کالاهای تولید داخل، هم از کیفیت مناسبی برخوردار شوند و هم سهم خود را در بازار کسب نمایند.

در ادامه دکتر غلامرضا اصغری رئیس سازمان غذا و دارو به همراه دکتر قباد محمدی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه و مدیران این معاونت از کلین روم شرکت نیکان اکسیر باختر بازدید کردند.

همچنین ساختمان جدید داروخانه ولی عصر(عج) دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه نیز توسط معاون وزیر و رئیس سازمان غذا و دارو افتتاح شد.