اخبار : خبر خوب برای آزمایشگاه های کنترل کیفی تجهیزات پزشکی

خبر خوب برای آزمایشگاه های کنترل کیفی تجهیزات پزشکی

هماهنگی های لازم با موسسه بین المللی Analitica روسیه در خصوص آموزش،مشاوره و ممیزی و صدور گواهینامه استاندارد 17025 ISO با هزینه مناسب و رقابتی انجام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی، دکتر افروز لطیفی مسئول واحد تحقیق و توسعه اداره کل تجهیزات پزشکی گفت: با عنایت به الزام اعتبار بخشی آزمایشگاه های کنترل کیفی مطابق با استاندارد 17025 ISO ، هماهنگی های لازم با موسسه Analitica از کشور روسیه در خصوص آموزش،مشاوره و ممیزی و صدور گواهینامه با هزینه مناسب و رقابتی انجام شد و این موسسه به لیست موسسات مورد تایید اداره کل افزوده گردید.

وی افزود: آزمایشگاه های کنترل کیفی می توانند جهت دریافت خدمات آموزش، مشاوره یا ممیزی استاندارد 17025 ISO علاوه بر موسسات تایید شده قبلی به شرکت نمایندگی موسسه مذکور نیز مراجعه نمایند.

دکتر لطیفی تاکید کرد؛ آزمایشگاه هایی که خدمات مشاوره ای از موسسات اعتباردهی AB دریافت می کنند، نمی توانند از خدمات ممیزی آنها استفاده نمایند. 

ایشان در پایان گفت: مشخصات نمایندگی موسسه Analitica از طریق پرتال اداره کل لینک موسسات همکار/ موسسات اعتباردهی AB اطلاع رسانی می گردد و برنامه آموزشی استاندارد ISO17025 نیز متعاقبا" از طریق وب سایت اداره کل تجهیزات پزشکی اطلاع رسانی خواهد شد.