اخبار : درخشش معاونت غذا و دارو دانشگاه در کسب رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی

درخشش معاونت غذا و دارو دانشگاه در کسب رتبه برتر صیانت از حقوق شهروندی

معاونت غذا و دارو در حوزه صیانت از حقوق شهروندی در بین معاونت‌های دانشگاه علوم پزشکی تهران موفق به کسب بالاترین امتیاز شد.

به گزارش خبرنگارایفدانا -ازروابط عمومی معاونت غذا و دارو، بر اساس ارزشیابی‌های انجام‌شده توسط دبیرخانه طرح صیانت از حقوق شهروندی دانشگاه علوم پزشکی تهران، معاونت غذا و دارو تهران برای سومین بار موفق به کسب بالاترین امتیاز در سطح معاونت‌های تابعه گردید.

دکتر حسن‌پور، مدیر بازرسي، ارزيابي عملكرد و رسيدگي به شكايات دانشگاه علوم پزشکی تهران، با ارسال نامه‌ای خطاب به دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو ضمن اعلام این مطلب بیان کرده است: با عنایت به اینکه حقوق شهروندی به معنای توجه به کرامت و منزلت انسانی است و حق استفاده از بهداشت عمومی و مراقبت‌های پزشکی نیز از حقوق اجتماعی شهروندان است، بدین‌وسیله ضمن قدردانی از زحمات شایسته جنابعالی و سایر همکاران آن واحد امید است این توفیق باعث  تداوم و حفظ این موفقیت گردد.

در این راستا دکتر نجاریان مسئول روابط عمومی معاونت، کسب بالاترین امتیاز را در صیانت از حقوق شهروندی در سال 96 که نویدبخش ارتقاء چشمگیر سطح رضایتمندی و تکریم ارباب‌رجوع است، به معاون غذا و دارو دانشگاه تبریک گفت.
وی همچنین در ادامه از تلاش‌ها و پیگیری‌های مدیران، کارشناسان واحدهای مختلف و گروه صیانت از حقوق شهروندی معاونت تقدیر و تشکر به عمل آورد.