اخبار : ساعات کاری و ساعات مراجعه ارباب رجوعان به اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت افزایش یافت

ساعات کاری و ساعات مراجعه ارباب رجوعان به اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت افزایش یافت

ساعات کاری اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و ساعات مراجعه ارباب رجوعان با هدف تسریع در رسیدگی به پرونده ها و اجرای سیاست های ارزی جدید از تاریخ 97/03/28 افزایش پیدا کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، دکتر رضا مسائلی مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی در بخشنامه ای نسبت به تسریع در رسیدگی به پرونده ها و اجرای سیاست های ارزی جدید برای بررسی درخواست مجوز ورود مواد اولیه، قطعات ساخت، قطعات یدکی اقلام تولیدی و وارداتی تجهیزات پزشکی، ساعات کاری اداره کل تجهیزات پزشکی و افزایش ساعات مراجعه ارباب رجوعان از تاریخ 97/03/28 دستور داد.

بر اساس این بخشنامه، ساعت کاری کارشناسان از ساعت 8 صبح تا 18 بعدازظهر می باشد و مراجعان از تاریخ 97/03/28 تا اطلاع ثانوی از ساعت 9 صبح الی 16 بعدازظهر می توانند برای پیگیری کارهای خود به ادرات و واحدهای اداره کل تجهیزات پزشکی مراجعه کنند.

یادآور می شود که بر اساس سیاست دولت الکترونیک، تمامی کارها مطابق روند سال های گذشته به صورت الکترونیک و بر روی سامانه imed انجام می شود و اعمال افزایش ساعت کاری و مراجعات با هدف رفع ابهامات در سیاست های ارزی جدید و پیشگیری و جلوگیری از وقفه در تولید و واردات تجهیزات پزشکی است.