اخبار : برگزاری اولین کلاس آموزشی ضوابط توزیع و عرضه و ضوابط قاچاق تجهیزات پزشکی در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران

برگزاری اولین کلاس آموزشی ضوابط توزیع و عرضه و ضوابط قاچاق تجهیزات پزشکی در معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران

اولین کلاس آموزشی ضوابط توزیع و عرضه و ضوابط قاچاق تجهیزات پزشکی،آزمایشگاهی ،مواد و تجهیزات دندانپزشکی با حضور بیش از 50 نفر از اصناف روز یکشنبه 17/04/97 در سالن اجتماعات معاونت برگزار شد.

به گزارش ایفدانا - Ifdana روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران :اولین کلاس آموزشی ضوابط توزیع و عرضه و ضوابط قاچاق تجهیزات پزشکی،آزمایشگاهی ،مواد و تجهیزات دندانپزشکی با حضور بیش از 50 نفر از اصناف روز یکشنبه  17/04/97  در سالن اجتماعات معاونت برگزار شد.

در راستای اجرای مصوبات کمیته پیگیری و اجرای شیوه نامه مبارزه با قاچاق کالا و با توجه به بررسی نتایج بازرسی های صورت گرفته در سطح عرضه ، کلاس آموزشی ضوابط توزیع و عرضه و ضوابط قاچاق تجهیزات پزشکی،آزمایشگاهی ،مواد و تجهیزات دندانپزشکی تشکیل شد.

در این دوره ضوابط توزیع ،عرضه و ضوابط قاچاق کالا و همچنین نحوه ثبت توزیع کنندگان و یا اصناف در سامانه اداره کل تجهیزات پزشکی آموزش داده شد. همچنین اعلام گردید که بازرسی های اصناف و کنترل برچسب اصالت کالاهای پزشکی و دندانپزشکی در سطح عرضه صورت خواهد گرفت و در صورت مشاهده هرگونه کالای خارج از شبکه توزیع قانونی و فاقد اصالت برخورد قانونی صورت می گیرد.

در پایان جلسه با پرسش و پاسخ و بیان مشکلات در سطح عرضه  پایان یافت و مقرر گردید پیشنهادات اصناف بصورت کتبی به این معاونت ارائه گردد.