اخبار : تخصیص ارز یورو اروپا بصورت هفتگی فقط از طریق درج درخواست در سامانه اعلام مشکلات ثبت سفارش، بانک و گمرک پورتال imed

تخصیص ارز یورو اروپا بصورت هفتگی فقط از طریق درج درخواست در سامانه اعلام مشکلات ثبت سفارش، بانک و گمرک پورتال imed

تخصیص ارز "یورو اروپا" بصورت هفتگی در حال انجام است و نحوه آن فقط از طریق درج درخواست در سامانه اعلام مشکلات ثبت سفارش، بانک و گمرک در پورتال imed می باشد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، مهندس روح اله مزینانی مشاور و دستیار ویژه مدیرکل تجهیزات پزشکی گفت: تخصیص ارز "یورو اروپا" بصورت هفتگی در حال انجام است و نحوه آن فقط از طریق درج درخواست در سامانه اعلام مشکلات ثبت سفارش، بانک و گمرک پورتال imed می باشد.
وی افزود: پیرو اطلاعیه های قبلی با توجه به تعیین سهمیه "یورو اروپا" توسط بانک مرکزی به صورت هفتگی، به اطلاع می رساند تخصیص ارز یورو اروپا صرفا از طریق اعلام فهرست توسط وزارت بهداشت میسر می باشد. مهندس مزینانی در پایان بیان کرد: لازم است متقاضیان درصف تخصیص ارز، درخواست تخصیص ارز ثبت سفارش مربوطه را با ذکر جزئیات و IRC (صرفا گروه یک مشمول نرخ رسمی ارز) و با مشخص نمودن نوع ارز و کارگزار در سامانه اعلام مشکلات (ثبت سفارش، بانک، گمرک) در پورتال imed.ir در قسمت مشکلات بانکی/عدم تخصیص ارز اعلام نمایند.