اخبار : آغاز دور جدید بازدید و ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در حوزه نگهداشت و برنامه عملیاتی تجهیزات پزشکی

آغاز دور جدید بازدید و ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در حوزه نگهداشت و برنامه عملیاتی تجهیزات پزشکی

دور جدید ارزیابی عملکرد کلیه دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در حوزه نگهداشت و برنامه عملیاتی تجهیزات پزشکی تا پایان سال جاری مورد بازدید و ارزیابی قرار می گیرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، مهندس شیوا خسروی نیا مسئول نگهداشت تجهیزات پزشکی اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی گفت: اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت بازدید و ارزیابی عملکرد دانشگاههای علوم پزشکی سراسر کشور در حوزه نگهداشت و برنامه عملیاتی را تا پایان سال‌جاری در دستور کار خود قرار داده است.

وی افزود: بدین منظور در هفته گذشته عملکرد دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی استان مرکزی(اراک)، در حوزه نگهداشت تجهیزات پزشکی و برنامه عملیاتی مورد بازدید و ارزیابی قرار گرفت.

مهندس خسروی در پایان گفت: بازدید در حوزه نگهداشت تجهیزات پزشکی و برنامه عملیاتی از سایر دانشگاههای علوم پزشکی نیز تا پایان امسال انجام خواهد پذیرفت.

لازم به ذکر است مدیریت های تجهیزات پزشکی دانشگاههای علوم پزشکی کشور موارد ارزیابی و بازدیدهای حوزه نگهداشت مراکز درمانی خود را بر اساس چک لیست های از قبل طراحی شده و ابلاغ شده بصورت الکترونیکی در طول سال در سامانه امور بازدید نظارتی، نگهداشت و GMP خطوط تولید در پورتال الکترونیکی imed بارگذاری می کنند و امتیازات بصورت الکترونیکی محاسبه و گزارش گیری می گردد و بازدیدهای حضوری فوق به منظور ارزیابی میدانی و تطبیق گزارشات می باشد.