اخبار : حضور در نمایشگاه عمان هلث 2018/ محصولات پزشکی تولیدکنندگان ایرانی به 50 کشور دنیا صادر می شود

حضور در نمایشگاه عمان هلث 2018/ محصولات پزشکی تولیدکنندگان ایرانی به 50 کشور دنیا صادر می شود

نایب رئیس و دبیراتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران، با بیان اینکه محصولات و ملزومات پزشکی ساخت ایران عمدتا به 50 کشور دنیا صادر می شود گفت: شرکت در هشتمین دوره نمایشگاه عمان هلث با هدف ارائه توانمندی های جمهوری اسلامی درزمینه تولید محصولات و ملزومات پزشکی است.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت ، مهندس محمد رضا کمپانی، مدیرعامل شرکت دانش بنیان الکترونیک برترو نایب رئیس ودبیراتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران با بیان اینکه 14 شرکت تولید کننده تجهیزات پزشکی از ایران در هشتمین دوره نمایشگاه عمان هلث عمان حضور دارند افزود: شرکت در این نمایشگاه با هدف ارائه توانمندی های جمهوری اسلامی درزمینه تولیدات تجهیزات پزشکی است که طی 10سال گذشته توانسته پیشرفت های بسیار زیادی را در این زمینه کسب کند و همچنین ورود به بازارهای جهانی است .

وی با اشاره به اینکه عمدتا کالاهایی که درزمینه تجهیزات پزشکی تولید می شود به 50 کشور دنیا صادر می شود ، اظهار کرد: سال گذشته 24میلیون دلارمحصولات و ملزومات پزشکی تولید داخل از گمرک ایران خارج و به کشورهای اروپایی، آسیایی و آفریقایی صادرشده است.

مهندس کمپانی افزود: نمایشگاه عمان هلث فرصتی برای ارائه و نشان دادن توانمندی های شرکت های تولید کننده است تا بتوانند مخاظبین خاص خود را جذب کنند.یکی از اهداف اصلی ما برای شرکت درنمایشگاه پیدا کردن یک کمپانی است تا بتواند سرمایه گذاری از جهت نیروی انسانی ، فضا و بازاریابی را در آنجا انجام دهد وتولیدکنندگان ایرانی با انتقال تکنولوژی و ارسال اجزا و قطعات تجهیزات پزشکی به کشورعمان محصولات خود را با ساخت عمان تولید و وارد بازار کنند.

نایب رئیس و دبیراتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت گفت: اگر بتوانیم محصولات خود را با برند ساخت عمان ارائه دهیم طبیعتا بیشترسفارشات و خریدها به سمت این کالاها خواهد رسید. همچنین بازاری برای صادرات کشورهای آفریقایی و اروپایی و نیزبرخی کشورهایی که روابط خوب اقتصادی داریم خواهد بود که این امر می تواند بزرگترین دستاورد درجهت افزایش صادرات تجهیزات پزشکی باشد.

مهندس کمپانی گفت: شرکت پوینده گان راه سعادت ، شرکت پویندگان پردیس، ایرانیان و همگام از جمله شرکت هایی هستند که درنمایشگاه ایران هلث عمان حضور دارند.

وی با تاکید براینکه همه تولیدکنندگان محصولات و ملزومات پزشکی در بازار جهانی به دنبال صادرات هستند بیان کرد: تولید محصولات پزشکی با ساخت عمان علاوه برافزایش صادرات منجر به افزایش تولید وبا توجه به بازخوردهایی که از شرکت های خارجی می گیریم کیفیت محصولات را ارتقا وقیمت تمام شده محصولات تولیدی را نیزکاهش دهیم.

گفتنی است، هشتمین دوره نمایشگاه تجهیزات پزشکی عمان هلث از تاریخ 2 لغایت 4 مهرماه سال جاری در مسقط پایتخت عمان با هدف افزایش 10 برابری صادرات تجهیزات پزشکی برگزار می شود.