اخبار : جلسه بررسی و همفکری مشکلات تأمین دارو و تجهیزات مصرفی بیمارستانی امام خمینی (ره) با حضور معاون غذا و دارو تهران

جلسه بررسی و همفکری مشکلات تأمین دارو و تجهیزات مصرفی بیمارستانی امام خمینی (ره) با حضور معاون غذا و دارو تهران

جلسه بررسی و همفکری مشکلات تأمین دارو و تجهیزات مصرفی بیمارستانی امام خمینی (ره) با حضور معاون غذا و دارو تهران

به گزارش خبرنگار ایفدانا از روابط عمومی معاونت غذا و دارو؛ جلسه بررسی و همفکری مشکلات تأمین دارو و تجهیزات مصرفی بیمارستانی امام خمینی (ره)، 11 مهر 97 با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه، دکتر روئینی رئیس داروخانه های بیمارستانی دانشگاه و دکتر صادق نیت رئیس مجتمع بیمارستان امام خمینی (ره) و مدیران و کارشناسان مجتمع بیمارستانی امام خمینب (ره) در سالن آمفی تئاتر مجتمع بیمارستانی برگزار شد.

 در این جلسه دکتر حاجی محمودی معاون غذا و دارو دانشگاه به ضرورت اعلام سریع کمبودهای دارو و تجهیزات بیمارستان ها تأکید کرد.

وی افزود بسیاری از کمبودهای موجود کشوری است و علی رغم تلاش جهت تأمین کمبودها، رفع نیاز وابسته به سیاست های کشوری می باشد؛ در این بین همکاری مؤثر اعضای هیئت علمی و کادر درمانی بیمارستان ها در حذف موارد غیر ضروری و استفاده از ظرفیت دستور العمل استریل مجدد می تواند به چابکسازی در تهیه دارو و تجهیزات ضروری کمک نماید.

در ادامه دکتر روئینی به ضرورت تسویه حساب و تسریع پرداخت های بیمارستانی به مجموعه داروخانه ها اشاره نمود و افزود: تعامل مدیران مجموعه داروخانه ها و بیمارستان کمای السابق می تواند در حل مشکلات مؤثر باشد.

در ادامه دکتر صادق نیت ضمن تشکر و قدردانی از همکاری های موجود به ضرورت پیگیری موضوع از مقامات ذی صلاح مانند هیأت امنای ارزی تأکید نمود و مقرر شد جلسه ای در این خصوص برگزار شود و مشکلات با جزئیات پیگیری گردد.

توضیح اینکه مقرر شد برخی از مشکلات تأمین تجهیزات پزشکی مصرفی از طریق اداره کل تجهیزات پزشکی پیگیری شده؛ تا مرتفع گردد.