اخبار : هماهنگی برگزاری دوره‌های آموزش مجازی در حوزه تجهیزات پزشکی

هماهنگی برگزاری دوره‌های آموزش مجازی در حوزه تجهیزات پزشکی

به همت معاونت غذا و دارو تهران جلسه‌ای باهدف دوره‌های مجازی تجهیزات پزشکی با گروه‌های هدف دانشجویان و کارکنان بیمارستان‌ها برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ایفدانا به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو: جلسه‌ای باهدف برگزاری دوره‌های آموزش مجازی تجهیزات پزشکی مصرفی با گروه‌های هدف دانشجویان و کارشناسان فعال در حوزه تجهیزات پزشکی بیمارستان‌ها در تاریخ 17 مهر 97 در محل دفتر معاونت با حضور دکتر منان حاجی محمودی معاون غذا و دارو، دکتر حاج قاسمی مرکز قلب، دکتر گل بخش بیمارستان سینا، دکتر قاسمی بیمارستان فارابی، دکتر خان محمدی بیمارستان ضیائیان و کارشناسان دانشکده مجازی و معاونت برگزار شد.

دکتر حاجی محمودی در ابتدای جلسه در خصوص بحث مهم آموزش مجازی گفت: تجهیزات پزشکی نقش حیاتی در مراقبت‌های بهداشتی ایفا می‌کند؛ بااین‌حال، زمانی که به‌درستی وسایل پزشکی تامین، نگهداری و استفاده نشود، می‌توانند موجب خسارت قابل توجه به بیمار و یا افزایش هزینه ها گردد.

دکتر حاجی محمودی گفت: با توجه به دغدغه که در کل کشور در خصوص آموزش مجازی تجهیزات و ملزومات پزشکی وجود دارد؛ لازم دانستیم تا به این موضوع نگاه علمی و تخصصی‌تری داشته باشیم.

در این جلسه مقر گردید در اولویت اول هرکدام از مدعوین برنامه‌های آموزشی خود را در تخصص های وسایل پزشکی ارتوپدی، قلب و عروق، چشم و مصرف عمومی در اختیار دانشکده مجازی قرار داده تا نسبت به ساخت فایل آموزش مجازی تجهیزات مصرفی پزشکی اقدام شود.

در پایان مهندس معصومه حیدری کارشناس تجهیزات پزشکی معاونت غذا و دارو به‌عنوان رابط بین دانشکده مجازی و معاونت غذا و دارو معرفی شد.