اخبار : ارائه توانمندی 6 شرکت ایرانی از اتحادیه صادرکنندگان در نمایشگاه مدیکا آلمان

ارائه توانمندی 6 شرکت ایرانی از اتحادیه صادرکنندگان در نمایشگاه مدیکا آلمان

دبیر و نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران گفت: 6 شرکت صادرکننده تجهیزات پزشکی از این اتحادیه در نمایشگاه تجهیزات پزشکی آلمان به نام مدیکا محصولات و توانمندی‌های تولید ایرانی را ارائه می‌دهند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، مهندس محمدرضا کمپانی، دبیر و نائب رئیس اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی ایران با اعلام حضور شرکت‌های ایرانی در نمایشگاه مدیکای 2018 دوسلدورف آلمان افزود: با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده، شرکت‌های الکترونیک برتر، پویندگان راه سعادت، کاوندیش، داهیان، پویندگان پردیس و فرافن از اتحادیه صادرکنندگان در نمایشگاه تجهیزات پزشکی مدیکا 2018 حضور دارند.

وی بابیان اینکه محصولات شرکت‌های حاضر در نمایشگاه، توانمندی ایران در تولیدات هایتک و میدتیک تجهیزات پزشکی را به‌خوبی نشان می‌دهد، گفت: این شرکت‌ها در غرفه 11d12 به ابعاد 99 مترمربع در سالن 11 که یکی از بهترین سالن‌های نمایشگاه مدیکا است، محصولات خود را ارائه می‌کنند.

گفتنی است ، نمایشگاه تجهیزات پزشکی دوسلدورف (مدیکا 2018) از ۲۱ تا ۲۴ آبان ماه جاری در شهر دوسلدورف کشور آلمان در حال برگزاری است. این نمایشگاه با بیش از 40 سال سابقه بزرگ‌ترین رویداد جهان برای بخش پزشکی به شمار می‌آید. نمایشگاه مدیکا در آخرین دوره میزبان حدود 5000 غرفه دار از 67 کشور است.