اخبار : سامانه ثبت تعهدات باهدف ساماندهی و دریافت الکترونیکی تعهدات فیزیکی شرکت های تجهیزات پزشکی فعال است

سامانه ثبت تعهدات باهدف ساماندهی و دریافت الکترونیکی تعهدات فیزیکی شرکت های تجهیزات پزشکی فعال است

معاون فنی اداره فناوری اطلاعات تجهیزات پزشکی گفت: سامانه ثبت تعهدات باهدف ساماندهی و دریافت الکترونیک تعهدات فیزیکی شرکت ها در مهر ماه ۱۳۹۵ ایجاد و فعالیت می کند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، مهندس مریم نیک سیرت، معاون فنی اداره فناوری اطلاعات تجهیزات پزشکی با اشاره به سامانه ثبت تعهدات افزود: این سامانه از مهر ماه ۱۳۹۵ به منظور ساماندهی و دریافت الکترونیکی تعهدات فیزیکی اخذ شده از شرکت ها در زمینه های مختلف راه اندازی شده است.

وی اظهار کرد: شرکت ها بر اساس اعلام ادارات اداره کل تجهیزات پزشکی، تعهد خود را با انتخاب نوع آن و با درج توضیحات و الصاق نامه و در صورت نیاز تعهد محضری در تاریخ انجام، در سامانه تعهدات ثبت می کنند.

مهندس نیک سیرت گفت: این تعهدات در کارتابل الکترونیکی تمامی کارشناسان اداره کل تجهیزات پزشکی قابل رویت است و در صورت عدم انجام تعهد، شرکت از سوی اداره تعهد گیرنده، مشمول قوانین عدم رفع تعهد خواهد شد.

معاون فنی اداره فناوری اطلاعات اداره کل تجهیزات پزشکی بیان کرد: شرکت ها موظف اند پس از رفع تعهد، درخواست خود را به اداره اخذ کننده تعهد اعلام کنند تا رفع تعهد آنها در سامانه انجام شود.