اخبار : شرکت سوپا با برخورداری از فناوری پیشرفته و ارائه محصولات با کیفیت مطلوب با استانداردهای جهانی رقابت می کند.

شرکت سوپا با برخورداری از فناوری پیشرفته و ارائه محصولات با کیفیت مطلوب با استانداردهای جهانی رقابت می کند.

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و هیات همراه در سی امین سالروز تاسیس شرکت ساخت وسایل پزشکی ایران (سوپا) از بخش های مختلف خطوط تولید و مونتاژ محصولات پزشکی یکبار مصرف این شرکت بازدید کرد.

به گزارش وبدا، دکتر مسائلی رو زچهارشنبه 14 آذر 1397 ضمن بازدید از خطوط تولید محصولات پزشکی یکبار مصرف شرکت سوپا از جمله محصولات سیلیکونی، آزمایشگاهی، نخ و سوزن، پلیمری و لاتکسی از نزدیک در جریان تولید، مونتاژ و بسته بندی و فرایند ضدعفونی و استریل وسایل تجهیزات پزشکی این شرکت قرار گرفت.

وی گفت: توانمندی و دانش بالای متخصصان ایرانی در تولید با کیفیت ترین تجهیزات پزشکی متمرکز شده است که همین امر ثابت کرده ایرانیان توانایی ساخت کمیاب ترین دستگاه ها را دارند و می توانند با وجود تحریم های ظالمانه دشمنان دانش بالای خود را به رخ جهانیان بکشند.

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت خاطرنشان کرد: این شرکت با برخورداری از فناوری پیشرفته و ارائه محصولات با کیفیت مطلوب با استانداردهای جهانی رقابت می کند.

براساس این گزارش، شرکت سوپا از نخستین تولید کنندگان لوازم یکبار مصرف پزشکی در ایران است که با تولید بیش از ۵۰۰ محصول تولیدی گام های بزرگی در برآوردن نیازهای کشورمان به وسایل و تجهیزات پزشکی و بی نیازی کشور از واردات این محصولات برداشته است بطوری که بالاترین میزان صرفه جویی ارزی در کارهای مشابه را از آن خود کرده است.

http://www.behdasht.gov.ir/184450