اخبار : بزودی رونمایی از سامانه الکترونیکی خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی / یکپارچه سازی اطلاعات و ارائه دسترسی اطلاعات خدمات به مراکزدرمانی و شرکت ها / ثبت الکترونیکی رضایت مندی و شکایات

بزودی رونمایی از سامانه الکترونیکی خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی / یکپارچه سازی اطلاعات و ارائه دسترسی اطلاعات خدمات به مراکزدرمانی و شرکت ها / ثبت الکترونیکی رضایت مندی و شکایات

مهندس قرائی، از رونمایی سامانه الکترونیکی خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی با هدف یکپارچه سازی اطلاعات و ارائه دسترسی اطلاعات خدمات به مراکزدرمانی و شرکت ها و ثبت الکترونیکی رضایت مندی و شکایات، طی یک ماه آینده خبر داد.

به گزارش روابط عمومی تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت، مهندس زینب قرائی، معاون اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی، از رونمایی سامانه الکترونیکی خدمات پس از فروش شرکت های تجهیزات پزشکی طی یک ماه آینده خبر داد.

وی افزود: راه اندازی این سامانه الکترونیکی با هدف یکپارچه سازی اطلاعات خدمات پس از فروش شرکت ها و دسترسی اطلاعات خدمات به مراکزدرمانی و شرکت ها صورت خواهد گرفت و بعد از این مراکز درمانی و دانشگاههای علوم پزشکی می توانند رضایت مندی محصولات و شکایاتی که دراین زمینه وجود دارد را بصورت الکترونیکی اعلام کنند.

وی اظهار کرد: دراین سامانه، شرکت ها مدارک و مستندات مرتبط با خدمات پس ازفروش را طبق دستورالعمل خدمات پس ازفروش بارگذاری کرده و کارشناسان مربوطه، این مدارک را بصورت الکترونیکی بررسی کرده و پس از تایید ازسوی کارشناس مسئول خدمات پس از فروش، امتیاز نهایی شرکت اعلام و در پورتال آیمد قابل رویت خواهدبود.

مهندس قرائی افزود: مراکزدرمانی و دانشگاههای علوم پزشکی نیز می توانند بطور مستقیم میزان رضایتمندی خود از خدمات پس از فروش شرکتهای تجهیزات پزشکی را در این سامانه اعلام کنند که همین امر در امتیاز شرکتها تاثیرگذارخواهد بود. اگر در طی سال رضایت مندی ها افزایش و یا کاهش یابد، امتیاز خدمات پس از فروش شرکت تغییر خواهد کرد که همین امر نظارتی، موجب بهبود ارائه خدمات پس از فروش به مراکز درمانی و مشتریان خواهدشد.

وی در ادامه به بازدیدهای اداره مهندسی و نگهداری از روند خدمات پس از فروش شرکت ها اشاره کرد و گفت: بازدیدهای خدمات پس ازفروش سالانه یکبار از همه شرکت ها انجام می شود بطوری که امتیازات خدمات پس از فروش نیز در پورتال آیمد قابل دسترس است و هر شرکت و یا مرکز درمانی می تواند در قسمت استعلام وب سایت آیمد در لینک موسسات همکار، به بخش خدمات پس از فروش مراجعه و امتیازات شرکت ها را مشاهده کند.

معاون اداره مهندسی و نگهداری تجهیزات پزشکی بیان کرد: هم اکنون امتیازات خدمات پس از فروش تمامی شرکت ها از سال 1395 تاکنون در پورتال imed.ir در لینک موسسات همکار، بخش خدمات پس از فروش موجود و بروز رسانی شده است.