اخبار : مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد: شرکت فخر سینا با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی باید وارد بازارهای بین المللی شود و با برندهای خارجی رقابت کند.

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت تاکید کرد: شرکت فخر سینا با توجه به کیفیت بالای محصولات تولیدی باید وارد بازارهای بین المللی شود و با برندهای خارجی رقابت کند.

مشاور وزیر و مدیرکل تجهیزات پزشکی وزارت بهداشت و هیات همراه در سی و پنجمین سالروز تاسیس شرکت فخر سینا ( تولیدکننده یونیت دندانپزشکی)از بخش های مختلف خطوط تولید اتوکلاو، ساکشن، کمپرسور، آمالگام سپراتور، رادیوگرافی یونیت کامل دندانپزشکی و تجهیزات دندانپزشکی این شرکت بازدید کرد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی، دکتر مسائلی امروز دوشنبه ضمن بازدید از خطوط تولید یونیت دندانپزشکی از ابتدا تا مرحله نهایی درجریان تولید، مونتاژ و بسته بندی و فرایند ضدعفونی و استریل محصول این شرکت قرار گرفت.

دکترمسائلی گفت: شرکت فخر سینا با 35سال تجربه علمی و عملی درزمینه تولید یونیت دندانپزشکی باید فراتراز تامین نیاز کشور به عنوان یک برند با شرکت های خارجی رقابت کند. وی با تاکید برتلاش و تمرکز بر حوزه صادرات دراین شرکت، بیان کرد: بازار ایران برای شرکتی با 35سال تجربه و تلاش بسیار کوچیک است لذا این شرکت باید با سرمایه گذاری و بازاریابی در کشورهای خارجی با برندهای خارجی رقابت کند.

دکتر مسائلی با بیان اینکه شرکت فخر سینا به دلیل حرفه ای بودن و داشتن دانش بالا باید هدف بزرگتری را برای ادامه فعالیت خود تعریف کنند اظهار کرد: جایگاه این شرکت رقابت با پنج برند برتر دنیا است چراکه این شرکت با ایت تجربه کاری نیازی به حمایت و پشتیبانی ندارد.

در ادامه بازدید شیرآقایی مدیرعامل شرکت فخرسینا گفت: یونیت های این شرکت در دانشکده های دندانپزشکی، مراکزدرمانی وکلینیکهای تخصصی و درکشورهای کانادا، آلمان، سوئد، فرانسه، ایتالیا، یونان، اکراین، لهستان، رومانی، بوسنی، روسیه، امارات متحده عربی، عربستان، لبنان، مراکش، مغرب، مصر، پاکستان، یمن، کشورهای سی آی اس(CIS)، آفریقا، و چند کشور دیگر نصب و با بازدهی مناسب درحال بهره برداری است.

وی تصریح کرد: یونیت های کامل شرکت فخر سینا با توجه به کیفیت مواد اولیه، تکنولوژی بالا، ارتقاء بردهای الکترونیک، مصرف آب کم و انرژی در مقایسه با یونیت های دیگر، ارتقاء امکانات کنترل عفونت و سلامت انسان و محیط زیست قابل رقابت با محصولات درسطح جهان و صادرات آن به کشورهای دیگراست.

وی با اشاره به اینکه قیمت تمام شده این دستگاهها در مقایسه با یونیت های دیگربسیار کمتر است افزود: خدمات پس از فروش، سادگی سرویس و نگهداری و طول عمر بالا از دیگرمزایای محصولات تولیدی است شرکت.

وی با اشاره به اینکه شرکت فخر سینا ظرفیت تولید روزانه پنج دستگاه یونیت دندانپزشکی را دارد افزود: این شرکت می تواند تمامی نیاز کشور را تامین کند و مشکلی در زمینه تولید ندارد.سال گذشته این شرکت 760دستگاه یونیت دندانپزشکی تولید و به بازار عرضه کرده است.

براساس این گزارش، شرکت فخر سینا یکی از تولیدکنندگان برتر یونیت دندانپزشکی در کشور است که در زمینه یونیت کامل دندانپزشکی، اتوکلاو، ساکشن، کمپرسور، آمالگام سپراتور، رادیوگرافی و تجهیزات دندانپزشکی از سال 66شروع به فعالیت کرده است.