اخبار : فارماپک فرصتی برای حضور ایران در بازارهای خاورمیانه

فارماپک فرصتی برای حضور ایران در بازارهای خاورمیانه

مدیر اولین نمایشگاه بین المللی فارماپک خاورمیانه با اشاره به حضور بیش از 20 کشور در این نمایشگاه، گفت: فارماپک فرصت مناسبی برای معرفی توانمندی های صنعت داروسازی ایران و حضور فعال آن در بازار کشورهای خاورمیانه است.
به گزارش ایفدانا، میثم کریمی اظهار کرد:  با همکاری و اطلاع رسانی دفتر تسهیل صادرات غیر نفتی وزارت خارجه هیات های متعددی از کشورهای جامعه هدف صادرات ایران در اولین نمایشگاه بین المللی فارماپک خاورمیانه حضور خواهند داشت.
 
وی افزود: جمهوری آذربایجان، امارت متحده عربی، پاکستان، کویت، افغانستان، هندوستان، کوبا، ویتنام، مالی، عراق، ترکیه، هلند، آلمان، قطر، لهستان، کره جنوبی، ایرلند و قبرس برای حضور در بخش های مختلف این نمایشگاه ثبت نام کرده اند.
 
مدیر اولین نمایشگاه بین المللی فارماپک خاورمیانه  عنوان کرد: برخی از شرکت های خارجی بازدید کننده در این نمایشگاه، تولیدکنندگان محصولات نهایی دارویی هستند، این یعنی نمایشگاه صنعتی فارماپک توانسته است نظر این شرکت ها را برای خرید و استفاده از مواداولیه، بسته بندی و تجهیزات ایرانی جلب کند.
 
وی اظهار کرد: 2 کشور مالی و عراق درخواست حضور معاونان وزیر خود را در صدر هیات تجاری برای حضور در این نمایشگاه داشته اند که فرصت مناسبی برای صادرات صنعت و خدمات فنی مهندسی داروسازی ایران به این شرکت هاست.