اخبار : برگزاری بازدید علمی و آموزشی دانشجویان رشته صنایع غذایی از آزمایشگاه کنترل غذا و داروی معاونت غذا و داروی ارومیه

برگزاری بازدید علمی و آموزشی دانشجویان رشته صنایع غذایی از آزمایشگاه کنترل غذا و داروی معاونت غذا و داروی ارومیه

ازدید علمی و آموزشی با هدف آشنا نمودن دانشجویان با بخش‌های شیمیایی/ بسته بندی/ آرایشی و بهداشتی/ میکروبی/ سم شناسی و بخش دارویی آزمایشگاه کنترل غذا و داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی انجام شد.

این بازدید علمی و آموزشی با هدف آشنا نمودن دانشجویان با بخش‌های شیمیایی/ بسته بندی/ آرایشی و بهداشتی/ میکروبی/ سم شناسی و بخش دارویی آزمایشگاه کنترل غذا و داروی معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی انجام شد.

همچنین در طی بازدید، کارشناسان مجرب این آزمایشگاه، آموزش‌های لازم را در زمینه های مختلف ارائه و دانشجویان را با نحوه کار دستگاه‌ها و تجهیزات موجود در آزمایشگاه بالاخص دستگاه تست کشش برای آزمون‌های الاستیسیتی در واحد درسی «خواص فیزیکی مواد غذایی» آشنا نمودند.

گفتنی است در این بازدید علمی 20 نفر از دانشجویان کارشناسی ارشد رشته صنایع غذایی مرکز آموزش عالی آفاق ارومیه شرکت داشتند.

شایان ذکر است آزمایشگاه کنترل غذا و دارو معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان آذربایجان غربی ضمن کنترل کیفیت محصولات تولیدی استان و محصولات مورد مصرف شهروندان، در زمینه آموزش و اطلاع رسانی نحوه دستیابی آحاد جامعه به ویژه کارشناسان مرتبط و دانشجویان، به فرآورده های سلامت سالم و ایمن اهتمام ویژه دارد.