اخبار : برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا با شعار اصل بر اصالت است در منطقه آزاد اروند

برگزاری نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا با شعار اصل بر اصالت است در منطقه آزاد اروند

نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا اولین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی مورد حمایت سازمان غذا و دارو، با شعار ” اصل بر اصالت است” ، ۲۴ تا ۲۸ اسفندماه سال جاری در منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند آغاز به کار می کند.

به گزارش ایفدانا - Ifdana،  نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا اولین نمایشگاه محصولات آرایشی و بهداشتی مورد حمایت سازمان غذا و دارو، با شعار ” اصل بر اصالت است” ، ۲۴ تا ۲۸ اسفندماه سال جاری در منطقه آزاد تجاری و صنعتی اروند آغاز به کار می کند.
در نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا نه تنها محصولات و فرآورده های این حوزه به نمایش در می آیند که سخنرانی‌های کلیدی ، نشست‌های عمومی و پانل‌های تخصصی هم در آن تدارک دیده شده است.ارائه امتیاز بازآموزی به شرکت کنندگان بخش مهم دیگری از برنامه های این نمایشگاه است.
یادآور می شود: دارا بودن مجوز فروش محصولات آرایشی، بهداشتی و شوینده،حمایت سازمان‌ها و سندیکاهای مرتبط (سازمان غذا و دارو، انجمن صنایع شوینده، بهداشتی و آرایشی ایران و انجمن صنایع سلولزی بهداشتی ایران و …)،برگزاری کلاس های آموزشی، ملاقات با سرمایه‌گذاران کشورهای همسایه جهت توسعه صادرات و مدیران شرکت‌های پیشرو از دیگر ویژگی های اولین نمایشگاه بین المللی ایران کازمتیکا است.