اخبار : نهمین فراخوان تامین ملزومات پزشکی (ملزومات تخصصی قلب و عروق )

نهمین فراخوان تامین ملزومات پزشکی (ملزومات تخصصی قلب و عروق )

نهمین فراخوان تامین ملزومات پزشکی (ملزومات تخصصی قلب و عروق ) توسط اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی، مهندس محمد مهدی علاالدین، رئیس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی گفت: به منظور تامین نیاز اقلام تخصصی ملزومات قلب و عروق در سال آتی فراخوان تامین، به شرح ذیل منتشر می گردد:

فراخوان:
1-از کلیه شرکت های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی که تمایل به تامین ملزومات لازم به شرح فهرست پیوست بصورت واردات فوریتی دارند؛ دعوت می گردد درخواست رسمی خود را به انضمام مشخصات در قالب فرمت تعیین شده بصورت نسخه فیزیکی و فایل در لوح فشرده CD به همراه مستندات لازم در خصوص پیشنهاد قیمت ارزی، ریالی تاییدیه های فنی مربوط به محصول و اعلام زمان دقیق تحویل کالا در پاکت در بسته به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات پزشکی تحویل نمایند. به درخواست هایی که با فرمت دیگری ارسال گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.
2-موضوع فراخوان، تامین 30000 استنت به علاوه ملزومات جانبی به شرح فهرست پیوست می باشد.
3-کلیه نمایندگان اصلی و ثبت شده نیز می توانند در صورت تمایل در این فراخوان شرکت نمایند و در صورت ارائه پیشنهاد مناسب در اولویت قرار خواهند گرفت .
4-شرکت موظف است جهت شرکت در فراخوان، انتخاب خود را از بین سبدهای معرفی شده در فایل پیوست انجام دهد.
5- پیشنهاد تعدادی هر کالا در هر سبد از سوی شرکت ها می بایست منطبق با ضرایب مشخص شده توسط اداره کل باشد.(مطابق سبدهای کالایی پیشنهادی پیوست)
6-ثبت سفارش ها و ترخیص ها حتماً می بایست بصورت سبد انتخاب شده باشد.(شرکت باید همه اقلام موجود در سبد انتخابی را ثبت سفارش و همزمان ترخیص نماید)
7-کالاهاو برندهای انتخابی در هر سبد، می بایستی پیش تر توسط شرکت نمایندگی IRC دریافت نموده باشند.
8- شرکت‌هایی که در فراخوان تامین اقلام بصورت فوریتی پذیرفته می شوند می بایست، ظرف مدت ۲ روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت فوریتی کالا را طی نموده و نسبت به واردات ظرف مدت سه ماه اقدام نمایند.
9- از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین اقلام فوریتی می باشد لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر فرم تعهدنامه پیوست را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند.
10- شرکت های منتخب در فراخوان ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست) در سربرگ خود، می بایست الف) نسبت به انجام ثبت سفارش و انجام فرآیند های لازم به منظور صدور مجوز لازم واردات و ترخیص کالاهای منتخب در فراخوان اقدام و در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند.
ب)شرکت های منتخب در فراخوان می بایست پس از ترخیص کلیه اقلام و قبل از توزیع آنها نسبت به اخذ قیمت رسمی از اداره کل تجهیزات پزشکی اقدام و صرفا طبق دستورالعمل ابلاغی نسبت به توزیع اقلام اقدام نمایند.
11-کلیه شرکت های پذیرفته شده موظف هستند در بازه های زمانی یک ماهه گزارش شرح اقدامات صورت گرفته را به آدرس ایمیل supply@imed.ir ارسال نمایند.
12-در صورت کوتاهی شرکت های پذیرفته شده در فراخوان در پیگیری تامین به موقع، سهمیه داده شده جهت واردات لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و همچنین از شرکت آنها در فراخوان های بعدی ممانعت بعمل خواهد آمد.
13- مهلت ارائه پیشنهادات و تحویل پاکت ها 1397/12/25 می باشد.
14-در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره 63420 – 021 داخلی 147 خانم مهندس طباطبایی تماس حاصل فرمایید.

مشاهده و دریافت:
     - فهرست اقلام
     - جدول مشخصات تجهیزات و ملزومات پزشکی
     - تعهد نامه منتخبین فراخوان