اخبار : دکتر ولایی از فعالیت های معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران در ایام نوروز98خبر داد

دکتر ولایی از فعالیت های معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران در ایام نوروز98خبر داد

دکتر ولایی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران از فعالیت های این معاونت در ایام نوروز98خبر داد.

به گزارش ایفدانا - Ifdanaبه نقل ازروابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران- دکتر ولایی معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران از فعالیت های این معاونت در ایام نوروز98خبر داد.

با عنایت به ایام تعطیلات نوروز98 مدیریت های این معاونت آماده خدمت رسانی به شهروندان عزیزمان دراین  ایام خواهد بود. فعالیت های مدیریت نظارت بر دارو و مواد اعتیاد آور شامل توزیع مستمر داروهای مخدر جهت بیماران سرطانی و صعب العلاج، انجام بازرسی بطور  مستمر از داروخانه های خصوصی سطح شهر و شبکه های تابعه، انجام بازرسی بطور مستمر  در سه شیفت صبح . ظهر وشب از داروخانه های بیمارستانی بصورت مشترک با معاونت درمان و پاسخگویی به شکایات از طریق تلفن گویا و کارشناسان کشیک در ستاد معاونت غذا و دارو  خواهد بود. به طور کلی این مدیریت درتمامی ایام نوروز  کلیه خدمات مورد نیاز شهروندان  در حیطه وظایف محوله بطور کامل ارائه  میگردد.

مدیریت تجهیزات پزشکی در روزهای تعطیلی به صورت آنکال آماده پاسخگویی به مراکز تابعه در حوزه ی اخذ گزارش خرابی تجهیزات جهت بررسی و پیگیری رفع عیوب و اخذ گزارش های کمبود ملزومات مصرفی می باشد.

 کلیه خدمات به شرکت های تجهیزات پزشکی از جمله ثبت توزیع کنندگان مسئول فنّی، تمدید پروانه تولید و صدور کد IRC طبق روال گذشته پس از ایام تعطیل نوروز ارائه می گردد.

آزمایشگاه کنترل غذا ودارواین معاونت نیز در ایام تعطیلات نوروز1398 فعال می باشد .کارشناسان آزمایشگاه از تاریخ 29/12/1397 لغایت 16/01/1398 مطابق برنامه کشیک در آزمایشگاه حضور دارند و از ساعت ساعت 8 الی 12 آماده پذیرش نمونه های ارسالی می باشند.

مدیریت غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی درتمامی تعطیلات ایام نوروز، اکیپ های کارشناسی اداره غذا و آشامیدنی از کارخانه های تولید کننده مواد غذایی و آشامیدنی که از حساسیت ویژه ای برخوردارند و درایام تعطیل فعال میباشند، بازدید بعمل آورده و گزارش آن را به مدیریت مربوطه ارائه می نمایند.

چنانچه در این ایام شکایتی درارتباط با مواد غذایی، آشامیدنی، آرایشی و بهداشتی دریافت گردد در اسرع وقت مورد رسیدگی

قرار گرفته و نتیجه آن به مدیریت مربوطه گزارش خواهد شد.

کارکنان اداره فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل این معاونت در ایام نوروز 1398نیز همانند سال‌های گذشته، به صورت حضوری در ایام غیر تعطیل رسمی و تلفنی در ایام تعطیل رسمی آماده پاسخگویی به امور مرتبط با این اداره از قبیل دریافت شکایات و نظارت بر سطح عرضه فرآورده‌های طبیعی، سنتی و مکمل بوده و با تمام توان تلاش خواهند کرد تا ایام نوروز با حداقل مشکلات احتمالی مرتبط به این حیطه نظارتی سپری گردد.

امیدوارم در نوروز 98کلیه امور مربوطه بدون مشکل برای هموطنان عزیزمان بدون هیچگونه کمبودی در زمینه دارو و تجهیزاتی سپری شود.