اخبار : تقدیر از فعالیت همکاران حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاهها در سال 1397 و تبریک آغاز سال نو

تقدیر از فعالیت همکاران حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاهها در سال 1397 و تبریک آغاز سال نو

مهندس صفوی در پیامی ضمن تقدیر از فعالیت همکاران حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاهها در سال 1397، آغاز سال نو را تبریک گفت.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس سید حسین صفوی مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی در پیامی ضمن تقدیر از فعالیت همکاران حوزه تجهیزات پزشکی دانشگاهها در سال 1397، آغاز سال نو را تبریک گفت.

متن پیام به شرح ذیل می باشد:
من لم یشکر المخلوق، لم یشکر الخالق
زکوی یار می آید  نسیم  باد  نوروزی / از این باد، ار مدد خواهی، چراغ دل برافروزی
روسای محترم کلیه دانشگاهها/ دانشکده های علوم پزشکی کشور
با اهداء سلام و تحیات الهی ؛
طلیعه سال نو و آغاز بهار، فصل رویش مجدد و شکوفایی طبیعت را خدمت جنابعالی و سایر همکاران گرامی آن دانشگاه، به خصوص مدیران و کارشناسان حوزه تجهیزات پزشکی، تبریک و تهنیت عرض می کنم.
خداوند را شاکریم که علی رغم تحریم های ظالمانه، با مشارکت و همراهی مدیریت های دانشگاه ها، مراکز درمانی و تامین کنندگان تجهیزات پزشکی، اقلام مورد نیاز سلامت کشور در سال 1397 تامین و پاره ای از کمبودهای ناشی از تحریم ها، مرتفع گردید.
ورود کشورمان در جرگه تولید و صادرات محصولات تجهیزات پزشکی با فناوری های روز دنیا با اخذ استانداردهای بین المللی درسال 1397 که با رهنمود مقام معظم رهبری سال حمایت از کالای ایرانی نامیده شده بود، نوید بخش حرکت به سمت اقتصاد مقاومتی و درون زا و انشاالله تحقق پر آوازه شدن برند ساخت ایران در جهان است.
برخود لازم می دانم از تمامی زحمات همکاران دانشگاهها تقدیر و تشکر نمایم و در سال پیش رو، پیشرفت روزافزون، سلامتی و سعادتمندی جنابعالی و همکاران محترم را از درگاه خداوند منان مسئلت دارم.

مهندس سید حسین صفوی
مدیر کل امور تجهیزات و ملزومات پزشکی