اخبار : هر شهـــروند، یک بازرس

هر شهـــروند، یک بازرس

با راه اندازی سامانه کشوری ثبت گزارشات مردمی از کالاهای سلامت محور، علاوه بر تسهیل و تسریع در دریافت شکایات مردمی از اقلام سلامت محور، امکان رهگیری و ردیابی اقلام سلامت محور غیرمجاز و قاچاق از طریق گزارشات مردمی آسانتر می شود.

به گزارش ایفدانا - Ifdana- به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو زاهدان- با راه اندازی سامانه کشوری ثبت گزارشات مردمی از کالاهای سلامت محور، علاوه بر تسهیل و تسریع در دریافت شکایات مردمی از اقلام سلامت محور، امکان رهگیری و ردیابی اقلام سلامت محور غیرمجاز و قاچاق از طریق گزارشات مردمی آسانتر می شود.

دکتر فرجیان معاون غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی زاهدان با اشاره به راه اندازی این سامانه توسط سازمان غذا و دارو، افزود: از طریق این سامانه هم وطنان گرامی در هرنقطه از کشور می تواند با مراجعه به آدرس اینترنتی http://support.ttac.ir  شکایات خود در زمینه دارو، لوازم و ملزومات مصرفی پزشکی، مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی، فرآورده های طبیعی، سنتی، مکمل های ورزشی و رژیمی، شیرخشک اطفال را ثبت و کد رهگیری دریافت نمایند.

وی همچنین اظهار داشت: شهروندان از طریق همین آدرس می توانند اپلیکیشن TTAC را دریافت و برروی تلفن همراه خود نصب نمایند و به راحتی شکایات خود را در بخش گزارش ها و شکایات مردمی این اپلیکیشن ثبت و برای پیگیری ارسال نمایند.