اخبار : جلسه بررسی وضعیت تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران

جلسه بررسی وضعیت تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران توسط معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران

جلسه بررسی وضعیت تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران روز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه98 در معاونت غذا و دارو تشکیل شد.

به گزارش ایفدانا - Ifdana به نقل از روابط عمومی معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی ایران - جلسه بررسی وضعیت تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی دانشگاه علوم پزشکی ایران روز سه شنبه 17 اردیبهشت ماه98 در معاونت غذا و دارو تشکیل شد.

این جلسه با حضور دکتر ولائی معاون محترم غذا و دارو –دکتر مظاهری معاون  آموزشی - دکتر دیانتی و دکتر خلج زاده نماینده معاونت درمان - مهندس همایی مدیر تجهیزات پزشکی معاونت - مهندس تاژ کارشناس تجهیزات و شجاعی فر نماینده معاونت تحقیقات و فناوری دانشگاه در معاونت غذا و دارو دانشگاه ایران برگزار گردید.

در ابتدا دکتر ولائی ضمن عرض تبریک به مناسبت حلول ماه پر خیر و برکت رمضان،گزارش  بازرسی ها و پایش های انجام شده تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی در سطح دانشگاه علوم پزشکی ایران را مطرح نمود و مقرر گردید در جهت انتقال تجهیزات پزشکی و آزمایشگاهی که کمتر مورد استفاده قرار  می گیرند با معاونت درمان تصمیم گیری شده، نتایج بررسی ها و رسیدگی های لازم متعاقباً به ذینفعان مربوطه اعلام خواهد شد.

همچنین مقرر شد  LogBookهای دیجیتال تجهیزات آزمایشگاهی پیش بینی و بررسی شوند که هدف از آن استفاده صد درصدی از ظرفیت این تجهیزات می باشد.