اخبار : اطلاعیه شماره 4 طرح ساماندهی شبکه توزیع ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی منتشر شد.

اطلاعیه شماره 4 طرح ساماندهی شبکه توزیع ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی منتشر شد.

اطلاعیه شماره 4 طرح ساماندهی شبکه توزیع ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی، اطلاعیه شماره 4 طرح ساماندهی شبکه توزیع ملزومات پزشکی ، دندانپزشکی و آزمایشگاهی را به شرح ذیل منتشر کرد.

اطلاعیه شماره 4 طرح ساماندهی شبکه توزیع ملزومات پزشکی ، دندانپزشکی و آزمایشگاهی: 

قابل توجه کلیه شرکت های تولیدکننده، واردکننده و توزیع کننده تجهیزات پزشکی، باتوجه به ضرورت تأمین تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی و لزوم انجام به موقع خدمات پس از فروش، به منظور تداوم فرآیندهای درمانی و جلوگیری از خلال در روال سلامت و درمان کشور مقتضی است موارد ذیل به صورت جدی مورد توجه امعان نظر قرار گیرد.

1-اعمال هرگونه شرط یا پیش شرط پرداخت نقدی، یا تعیین دوره های کوتاه مدت پرداخت، جهت فروش تجهیزات و ملزومات پزشکی مورد نیاز مراکز درمانی و انجام خدمات پس از فروش ممنوع می باشد.

2-شرکت های تأمین کننده می بایست از هرگونه اجبار مراکز درمان به خرید اقلام به صورت سبدی خودداری نمایند.

3-از هرگونه فروش تجهیزات و ملزومات پزشکی به صورت نامتوازن و نامتناسب با نیاز مراکز درمانی به جهت پیشگیری از کاستی های بعدی خودداری گردد.

4-شرکت هایی تأمین کننده و توزیع کننده می توانند سوالات خود را از طریق تیکت(یادداشت الکترونیکی) در بخش پاسخگویی پورتال imed.ir ارسال و پاسخ را دریافت نمایند.

لازم به ذکر است موارد طی نامه رسمی شماره 664/42440 مورخ 1398/02/18 به صندوق پیام کارتابل الکترونیکی شرکتها در پورتال imed ارسال و ابلاغ شده است.