اخبار : فراخوان طرح آزمایشی پخش مجازی امین در حوزه تجهیزات پزشکی/ مهلت شرکت در فراخوان تا تاریخ 1398/03/05

فراخوان طرح آزمایشی پخش مجازی امین در حوزه تجهیزات پزشکی/ مهلت شرکت در فراخوان تا تاریخ 1398/03/05

اطلاعیه شماره 5 طرح ساماندهی شبکه توزیع با موضوع فراخوان طرح آزمایشی پخش مجازی امین در حوزه تجهیزات پزشکی منتشر شد.

به گزارش اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، اداره تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی با همکاری اداره فناوری تجهیزات پزشکی، اطلاعیه شماره 5 طرح ساماندهی شبکه توزیع با موضوع فراخوان طرح آزمایشی پخش مجازی امین در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی را منتشر کرد.

فراخوان طرح آزمایشی پخش مجازی امین در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی

اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با هدف ارتباط مستیقم پیشگیری، تشخیص، درمان و پایش بیماری ها با تجهیزات پزشکی، ملزومات مصرفی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی و نقش آن در سلامت و حفظ جان بیماران و کاربران و به منظور صیانت از جان و مال بیمار، وظیفه نظارت بر تولید، عرضه، مصرف و کاربری تجهیزات و ملزومات پزشکی با کیفیت، ایمن، سالم، اصیل، اثربخش، در دسترس و با قیمت مناسب را دارد.

هدف از اجرا و راه اندازی پخش مجازی امین، اطمینان از تسهیل و تسریع تامین کالاهای اصیل، باکیفیت و با قیمت مورد تایید اداره کل تجهیزات پزشکی جهت خرید در موسسات پزشکی و مراکز درمانی می باشد.این طرح بصورت آزمایشی برای شرکت های واجد شرایط اجرا می گردد.

متقاضیان می توانند با توجه به طرح فنی پیوست فراخوان در نحوه پیاده سازی و همچنین مطابق پیش نویس دستورالعمل فعالیت شرکتها در طرح آزمایشی پخش مجازی امین در پیوست خبر، حداکثر تا تاریخ 1398/03/05 نسبت به ارائه درخواست خود به صورت مکتوب به دبیرخانه اداره کل تجهیزات پزشکی اقدام نمایند.

در صورت بروز هرگونه سوال در رابطه با موارد مندرج این مستند، متقاضیان می توانند از طریق ارسال تیکت(یادداشت الکترونیکی) در بخش پاسخگویی پورتال imed.ir با عنوان "پخش مجازی امین" سوالات خود را مطرح  و پاسخ آنها را دریافت نمایند.

پیش نویس دستورالعمل فعالیت شرکت ها در طرح پخش مجازی امین در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی
طرح فنی پخش مجازی امین در حوزه تجهیزات و ملزومات پزشکی