اخبار : لزوم درج اطلاعات انبارهای شرکت های تامین کننده ، توزیع کننده و اصناف تجهیزات و ملزومات پزشکی تا تاریخ 1398/03/11

لزوم درج اطلاعات انبارهای شرکت های تامین کننده ، توزیع کننده و اصناف تجهیزات و ملزومات پزشکی تا تاریخ 1398/03/11

اطلاعیه شماره 6 طرح ساماندهی شبکه توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی با موضوع لزوم ثبت انبار منتشر شد.

به گزارش اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، اداره تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی با همکاری اداره فناوری تجهیزات پزشکی، اطلاعیه شماره 6 طرح ساماندهی شبکه توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی را با موضوع لزوم ثبت انبار به شرح ذیل منتشر کرد.

اطلاعیه شماره 6 طرح ساماندهی شبکه توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی:

قابل توجه کلیه تأمین کنندگان و توزیع کنندگان تجهیزات پزشکی و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی، پیرو اطلاعیه های قبلی، با توجه به اهمیت امر توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی و ضرورت نظام مند سازی این امر به منظور تامین مناسب اقلام مورد نیاز موسسات پزشکی و مراکز درمانی، طرح ساماندهی شبکه توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی در اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی درحال اجرا می باشد.

لذا با توجه به موارد فوق مقتضی است کلیه شرکت های تولیدکننده، واردکننده و توزیع کننده و همچنین اصناف حوزه تجهیزات پزشکی، ظزف مدت دو هفته آتی تا تاریخ 1398/03/11 ، مشخصات انبارهای خود را در سامانه های ذکر شده به شرح ذیل ثبت نمایند.

یادآور می گردد تمامی شرکتهایی که خارج از فهرست شرکتهای احراز صلاحیت شده موجود در سایت اداره کل تجهیزات می باشند، در سامانه توزیع قابل مشاهده نخواهد بود.

1-نحوه درج اطلاعات برای شرکتهای تامین کننده (تولیدکننده و واردکننده) :

1-1- ابتدا از قسمت ثبت اشخاص حقیقی و حقوقی در سامانه TTAC با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.
2-1- پس از ورود به کارتابل TTAC در قسمت اطلاعات شعب مشخصات انبار درج شده را ملاحظه فرمایید، اگر اطلاعات صحیح می باشد نیازی به تغییر نمی باشد ولی اگر اطلاعات صحیح نمی باشد نسبت به ویرایش آن اقدام نموده و تمامی فیلدهای ضروری را تکمیل نمایید.
3-1- در صورتیکه تاکنون هیچ شعبه یا انبار ثبت شده ای ندارید با زدن کلید افزودن در فرم اطلاعات پایه تمامی فیلدهای الزامی تکمیل گردد.
4-1- دقت نمائید که در قسمت نوع شعبه، " انبار" انتخاب شود.

2-نحوه درج اطلاعات برای شرکتهای توزیع کننده و اصناف:

1-2- شرکتهای توزیع کننده و اصناف که قبلا در سامانه imed اطلاعات خود را ثبت نموده اند، درصورت صحت اطلاعات نیازی به تغییر و ویرایش ندارند.
2-2- شرکتهایی که تاکنون اطلاعات انبارهای خود را در سیستم imed ثبت نکرده اند و یا نیاز به تغییر اطلاعات دارند، می توانند به شرح ذیل اقدام کنند:
1-2-2- در وب سایت imed از بخش سامانه های imed از لینک امور توزیع کنندگان و اصناف با نام کاربری و رمز عبور خود وارد شوید.
2-2-2- در قسمت احراز صلاحیت ، درخواست ویرایش اطلاعات نسبت به تکمیل اطلاعات کلی و انبارهای خود اقدام نمایند.
3-2-2- پس از ویرایش یا درج اطلاعات جدید، درخواست به کارتابل کارشناس دانشگاه ارجاع شده و پس از تایید نهایی در وب سایت اداره کل تجهیزات پزشکی قابل مشاهده خواهد بود.

همچنین لازم به ذکر است، کلیه تامین کنندگان و توزیع کنندگان در صورت فعال نبودن حساب کاربری و یا فراموشی کلمه کاربری و رمز عبور، می بایست در اسرع وقت جهت فعالسازی مجدد از طریق اداره فناوری اطلاعات (IT) اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی با تکمیل فرم درخواست نام کاربری بصورت مکتوب(قابل دریافت از بخش دستورالعمل ها و فرآیندها)،اقدام نمایند تا با فعال سازی آن قادر به مدیریت امور تامین و توزیع محصولات مربوط به خود در سامانه های اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی باشند.