اخبار : فراخوان تامین ملزومات پزشکی/ تامین پانسمان EB یا گرفت عروقی/ مهلت شرکت در فراخوان تا تاریخ 1398/04/024

فراخوان تامین ملزومات پزشکی/ تامین پانسمان EB یا گرفت عروقی/ مهلت شرکت در فراخوان تا تاریخ 1398/04/024

اطلاعیه فراخوان تامین پانسمان EB یا گرفت عروقی با مهلت 1398/04/24 منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی ، مهندس محمد مهدی علاالدین رئیس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات پزشکی گفت، به منظور تامین نیاز پانسمان EB یا گرفت عروقی، در سال‌جاری فراخوانی به شرح ذیل منتشر گردید.

فراخوان:

1-از کلیه شرکت‌های فعال در حوزه تجهیزات پزشکی که تمایل به تامین پانسمان EB یا گرفت عروقی بصورت واردات فوریتی دارند، دعوت می‌گردد، درخواست رسمی خود را به انضمام مشخصات در قالب فرمت تعیین شده بصورت نسخه فیزیکی و فایل در لوح فشرده CD به همراه مستندات لازم در خصوص پیشنهاد قیمت ارزی و ریالی تایید های فنی مربوط به محصول و اعلام زمان دقیق تحویل کالا را در پاکت در بسته به دبیرخانه محرمانه حراست اداره کل تجهیزات پزشکی تحویل نمایند.

لازم به ذکر است به درخواست‌هایی که با فرمت دیگر یا به صورت ناقص ارسال گردند، ترتیب اثر داده نخواهد شد.

2-موضوع فراخوان تامین پانسمان بیماران EB و گرفت عروقی مطابق شرح و مشخصات در پیوست خبر می‌باشد.

3- نماینده اصلی و ثبت شده کالا نیز می توانند در صورت تمایل در این فراخوان شرکت نمایند و در صورت ارائه پیشنهاد مناسب در اولویت قرار خواهند گرفت.

4-شرکت موظف است جهت شرکت در فراخوان، انتخاب خود را صرفا"مطابق کالاهای معرفی شده انجام دهد.

5- شرکت‌هایی که در فراخوان تامین کالا بصورت فوریتی پذیرفته می‌شوند می بایست، ظرف مدت ۲ روز کاری پس از اعلام، مراحل لازم به منظور ثبت فوریتی کالا را طی نموده و نسبت به واردات ظرف مدت سه ماه اقدام نمایند.

6- از آنجا که ارائه پیشنهاد قیمتی و ثبت درخواست به منزله ایجاد تعهد برای شرکت پذیرفته شده جهت تامین کالای فوریتی می‌باشد، لازم است ضمن لحاظ دقت و ملاحظات لازم در خصوص تکمیل اطلاعات مورد نظر، فرم تعهدنامه پیوست را تکمیل و بهمراه مدارک ارائه نمایند.

7- شرکت‌های منتخب در فراخوان ضمن تکمیل فرم تعهدنامه (پیوست) می‌بایست:

الف) نسبت به انجام ثبت سفارش و انجام فرآیندهای لازم به منظور صدور مجوز لازم واردات و ترخیص کالای منتخب در فراخوان اقدام و در صورت وجود هر نوع مشکل در هر کدام از مراحل کاری، مراتب را در اسرع وقت به اداره کل تجهیزات پزشکی اعلام نمایند.

ب) پس از ترخیص، کلیه اقلام را با نظارت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی توزیع نمایند.

8-کلیه شرکت‌های پذیرفته شده موظف هستند در بازه‌های زمانی یک ماهه گزارش شرح اقدامات صورت گرفته را به آدرس ایمیل supply@imed.ir ارسال نمایند.

9-در صورت کوتاهی ناموجه شرکت‌های پذیرفته شده در فراخوان در پیگیری تامین به موقع، سهمیه داده شده جهت واردات لغو و به متقاضیان دیگر ارائه خواهد شد و همچنین از شرکت آنها در فراخوان‌های بعدی ممانعت بعمل خواهد آمد.

10- مهلت ارائه پیشنهادات و تحویل پاکت ها 1398/4/24 می‌باشد.

11- متقاضیان می توانند در صورت هرگونه ابهام و سوال با شماره 63420 – 021 داخلی 147 سرکار خانم مهندس طباطبایی تماس حاصل فرمایند.


http://imed.ir/News//4109