اخبار : قابل توجه کلیه دندانپزشکان و لابراتوارهای دندانسازی و واردکنندگان و توزیع کنندگان مواد و تجهیزات دندانپزشکی

قابل توجه کلیه دندانپزشکان و لابراتوارهای دندانسازی و واردکنندگان و توزیع کنندگان مواد و تجهیزات دندانپزشکی

اطلاعیه شماره 8 طرح ساماندهی شبکه توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی با موضوع فرآیند ثبت و درج اطلاعات در سامانه انبار مجازی در پورتال imed.ir منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، دکتر محمد مهدی گلابگیران رئیس اداره مواد و تجهیزات دندانپزشکی گفت: پیرو اطلاعیه شماره 1 طرح ساماندهی شبکه توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی مورخ 1398/02/07 با موضوع توزیع ملزومات دندانپزشکی و همچنین خبر مورخ 1398/03/22 در اعلام فهرست بروزرسانی شده آمار تخصیص و تامین ارز اقلام حوزه دندانپزشکی از 8 آبان ماه 1397 تا 13 خرداد 1398 ، اطلاعیه شماره 8 با موضوع فرآیند ثبت و درج اطلاعات در سامانه انبار مجازی در پورتال imed.ir به شرح ذیل منتشر شد.

اطلاعیه شماره 8 طرح ساماندهی شبکه توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی پیرو اطلاعیه شماره 1:

قابل توجه کلیه دندانپزشکان و لابراتوارهای دندانسازی و واردکنندگان و توزیع کنندگان مواد و تجهیزات دندانپزشکی ، پیرو اطلاعیه شماره 1 طرح ساماندهی شبکه توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی، دندانپزشکی و آزمایشگاهی و در راستای شفاف سازی و ضرورت نظارت بر فرآیند توزیع مواد و تجهیزات دندانپزشکی که با ارز نرخ رسمی وارد کشور شده اند و در راستای اجرای تصویب نامه های هیات محترم وزیران به شماره های 55633/62793ه مورخ 1397/05/16 و 70220/ت55633ه مورخ 1397/05/29 و بند 1 و 6 مصوبات مورخ 1397/05/18 ستاد اقتصادی دولت، ابلاغی رئیس جمهور به شماره 64854 مورخ 1397/05/18، به اطلاع می رساند ،ثبت کلیه فاکتورهای فروش در سامانه انبار مجازی تجهیزات پزشکی در پورتال imed.ir  در سامانه توزیع در لینکregister.imed.ir برای تمامی شرکت های تامین کننده که با ارز رسمی کالاهای مذکور را توزیع می نمایند ، الزامی می باشد.

فرآیند ثبت ودرج اطلاعات در سامانه انبار مجازی به شرح ذیل می باشد:

1- شرکت جهت ثبت سند توزیع پس از ورود به سامانه انبار مجازی خود نام دندانپزشک یا لابراتوار دندانپزشکی مورد نظر را انتخاب نموده و نسبت به ثبت سند توزیع اقدام می نماید ، به محض ثبت سند توزیع و الصاق فاکتور فروش کالا ، به تعداد ثبت شده در سند توزیع از موجودی اولیه آن کالا کم شده و به کارتابل منتخب افزوده می گردد.

2- هر دندانپزشک یا لابراتوار دندانپزشکی با استفاده نام کاربری و رمز عبور خود (که پیش از این از انجمن دندانپزشکی ایران دریافت نموده است) قادر خواهد بود وارد صفحه شخصی کاربری خود شده و جزییات درج شده در سند توزیع ثبت شده توسط شرکت را مشاهده نماید و می بایست نسبت به تایید یا رد سند توزیع اقدام نماید.

3- در صورت مورد تایید نبودن جزییات مندرج در سند توزیع برای کاربر ،با زدن کلید "رد" اقلام مندرج در سند توزیع به کارتابل شرکت عودت داده می شود.

4- در صورتی که دندانپزشک یا لابراتوار دندانپزشکی تا 15 روز از تاریخ ثبت سند توزیع توسط شرکت نسبت به تایید یا رد آن اقدام نکند ،اقلام به کارتابل شرکت عودت داده می شود.

5- دندانپزشکانی که تا کنون موفق به دریافت نام کاربری و رمز عبور نشده اند،برای دریافت آن به انجمن دندانپزشکی ایران مراجعه نمایند.

قابل ذکر است فهرست اقلام دندانپزشکی موجود در انبار شرکت ها با نرخ ارز رسمی جهت اطلاع عموم به پیوست قابل ملاحظه می باشد.