اخبار : ارائه تسهیلات بلاعوض در جهت توانمند سازی اخذ استانداردها، ویژه شرکت های دانش بنیان

ارائه تسهیلات بلاعوض در جهت توانمند سازی اخذ استانداردها، ویژه شرکت های دانش بنیان

نحوه ارائه تسهیلات بلاعوض در جهت توانمند سازی شرکت های دانش بنیان برای اخذ استانداردها، اعلام شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی تجهیزات پزشکی به عنوان کارگزار توانمندسازی صندوق نوآوری و شکوفایی، آماده ارائه خدمات در اخذ استانداردها می باشد. آن دسته از شرکت های دانش بنیان که قصد اخذ استاندارد ها و مجوزهای بین المللی را دارند، می توانند جهت آگاهی از فرآیند استفاده از تسهیلات بلاعوض با تلفن 41975-021 تماس حاصل نمایند.

لازم به ذکر است از سوی صندوق پژوهش و فناوری غیر دولتی تجهیزات پزشکی به منظور حمایت از شرکت های دانش بنیان، تسهیلات بلاعوض اخذ استاندارد ISO13485 تا سقف 200 میلیون ریال  و اخذ گواهی CE تا سقف 1000 میلیون ریال در نظر گرفته شده است.

بنا بر اعلام صندوق مذکور، از آنجا که ارائه این تسهیلات نیازمند تایید اولیه می باشد، ضروریست شرکت های متقاضی که قصد استفاده از این تسهیلات را دارند قبل از عقد قرارداد با NB یا CB مورد نظرشان، تاییدیه دریافت تسهیلات را از صندوق دریافت نمایند.

در خصوص شرکت هایی که از ابتدای سال 1398 اقدام به عقد قرارداد با NB و CB نموده اند شرایطی فراهم شده که در صورت ارائه در خواست و تایید آن می توانند از این تسهیلات بلاعوض نیز استفاده نمایند.

http://sandoghmed.ir/?p=1898