اخبار : راه اندازی و در دسترس بودن نسخه جدید سامانه پاسخگویی الکترونیکی (تیکت) از روز یکشنبه 1398/05/06

راه اندازی و در دسترس بودن نسخه جدید سامانه پاسخگویی الکترونیکی (تیکت) از روز یکشنبه 1398/05/06

مهندس شهبازی از در دسترس بودن نسخه جدید سامانه پاسخگویی الکترونیکی (تیکت) خبر داد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس رویا شهبازی رئیس اداره فناوری اطلاعات تجهیزات پزشکی گفت: با عنایت به لزوم بروزرسانی سامانه پاسخگویی الکترونیکی(تیکت) با قابلیت ارتباط دو سویه در جهت کاهش مراجعات حضوری و پاسخگویی الکترونیکی در جایگزینی تماس های تلفنی و توسعه خدمات میز الکترونیکی، به اطلاع می رساند که نسخه جدید سامانه پاسخگویی الکترونیکی(تیکت)، از روز یکشنبه 1398/05/06 در پورتال imed.ir، در منوی پاسخگویی الکترونیکی در دسترس شرکتها و اصناف خواهد بود و سیستم قبلی تیکت از دسترس خارج خواهد شد.

وی افزود: نام کاربری ورود به سامانه همان نام کاربری قبلی شرکت و رمز عبور آن، کد ملی مدیر عامل می باشد و لازم است کاربران در اولین مراجعه به سامانه نسبت به تغییر رمز عبور خود اقدام نمایند.

مهندس شهبازی تاکید کرد: مسئولیت حفظ و نگهداری نام کاربری و رمز عبور بر عهده شرکت بوده و اداره کل تجهیزات پزشکی مسئولیتی در قبال پسوردهای اولیه اعلام شده نخواهد داشت.

وی در پایان گفت: ضمن وجود راهنمای کاربری سامانه در پیوست خبر، به اطلاع می رساند کاربران در صورت بروز هرگونه مشکل با ارسال تیکت یا از طریق تماس با شماره 02163420 داخلی 333 ، می توانند موارد مشکلات احتمالی سامانه جدید را طرح نمایند.

لازم به ذکر است موارد فوق طی نامه شماره 664/37570 مورخ 1398/05/05 به صندوق پیام کارتابل الکترونیکی کاربران در سامانه imed ارسال شده است.

مشاهده و دریافت راهنمای نسخه جدید سامانه پاسخگویی الکترونیکی(تیکت)