اخبار : مشکلی برای تامین دارو‌های ایام اربعین حسینی وجود ندارد

مشکلی برای تامین دارو‌های ایام اربعین حسینی وجود ندارد

مدیر نظارت بر دارو و فرآورده‌های بیولوژیک معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی اهواز گفت: مشکلی برای تامین دارو‌های ایام راهپیمایی اربعین حسینی وجود ندارد.


ه گزارش ایفدانا، دکتر یوسف بهداروندی مدیر نظارت بر دارو و فرآورده‌های بیولوژیک معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی اهواز در هشتمین جلسه قرارگاه دارو، تجهیزات و ملزومات پزشکی استان خوزستان که در محل معاونت غذا و داروی اهواز با حضور معاونان غذا و داروی اهواز، دزفول، بهبهان، شوشتر و آبادان برگزار شد، گفت: هدف از برگزاری این جلسه، تامین دارو‌های مورد نیاز برای ایام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی است.


وی با بیان اینکه مراکز نظامی، انتظامی و هیات‌ها باید دارو‌های اهدایی خود را فقط از طریق معاونت‌های غذا و دارو، درمان و بهداشت به مردم ارائه دهند، تاکید کرد: داروخانه‌ها حق گرفتن دارو‌های اهدایی از مردم را ندارد، به دلیل اینکه رعایت نکردن شرایط نگهداری دارو می‌تواند عوارض خطرناکی برای مصرف کنندگان به دنبال داشته باشد.

بهداروندی با اشاره به اینکه مدیران و نمایندگان شرکت‌های پخش دارویی استان خوزستان در این ایام حضور دارند، اظهار کرد: خوشبختانه هیچ مشکلی برای تامین دارو‌های ایام راهپیمایی عظیم اربعین حسینی وجود ندارد و به هر میزان دارو مورد نیاز باشد، در اختیار متقاضیان قرار خواهد گرفت.