اخبار : برگزاری همایش آموزشی برای تامین کنندگان تجهیزات پزشکی با مشارکت انجمن ها و اتحادیه ها در 23 و 24 مهر ماه 1398/ آموزش سامانه‌های الکترونیکی و روال‌های اداره‌کل تجهیزات و ملزومات پزشکی

برگزاری همایش آموزشی برای تامین کنندگان تجهیزات پزشکی با مشارکت انجمن ها و اتحادیه ها در 23 و 24 مهر ماه 1398/ آموزش سامانه‌های الکترونیکی و روال‌های اداره‌کل تجهیزات و ملزومات پزشکی

همایش آموزشی برای شرکت های تولیدکننده و واردکننده تجهیزات پزشکی با مشارکت انجمن ها و اتحادیه ها در  23و 24 مهرماه 1398 برگزار می‌شود.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس مهدی علاالدین رئیس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت گفت: پیرو جلسه مورخ 1398/06/05 انجمن ها و اتحادیه های شرکت های تجهیزات پزشکی با مدیرکل تجهیزات و ملزومات پزشکی در بررسی طرح اجرایی شده میزخدمت الکترونیکی و میزخدمت حضوری و سامانه تعیین وقت ملاقات و به دنبال آن برگزاری هفت جلسه حضوری ادارات اداره کل تجهیزات پزشکی با شرکت های متقاضی از 10 شهریور 1398 تا 14 مهر ماه 1398 و مسائل مطرح شده در این جلسات، به منظور بروزشدن اطلاعات شرکت های تجهیزات پزشکی از وضعیت سامانه ها و روال های اداره کل تجهیزات پزشکی، همایش آموزشی برای شرکت های تولیدکننده و واردکننده تجهیزات پزشکی با مشارکت انجمن ها و اتحادیه های حوزه تجهیزات پزشکی در 23 و 24 مهر ماه برگزار می گردد.

وی افزود: در این دو همایش، آموزش سامانه‌های الکترونیکی و روال‌های اداره‌کل تجهیزات و ملزومات پزشکی همراه با پنل پرسش و پاسخ انجام خواهد شد.

مهندس علاالدین بیان کرد: همایش روز سه شنبه  23 مهر برای شرکت های تولیدکننده و همایش روز چهارشنبه 24 مهر برای شرکت‌های واردکننده می باشد.

لازم به ذکر است، متقاضیان برای حضور در همایش و کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام می بایست با انجمن های تخصصی خود تماس حاصل فرمایند. شرکت های تولیدکننده می توانند از طریق تماس با دبیرخانه های انجمن صنفی تولیدکنندگان تجهیزات پزشکی و اتحادیه صادرکنندگان تجهیزات پزشکی تماس اقدام نمایند و شرکتهای واردکننده نیز طی تماس با دبیرخانه های انجمن شرکت‌های مهندسی پزشکی و اتحادیه بازرگانان تجهیزات پزشکی ایران تماس اقدام کنند.