اخبار : اطلاع رسانی مجموعه راهنمای سوالات متداول ترخیص تجهیزات پزشکی در سامانه TTAC / راهنمای رفع مشکل نمایش داده شده "پروفرم مربوطه پیدا نشد"

اطلاع رسانی مجموعه راهنمای سوالات متداول ترخیص تجهیزات پزشکی در سامانه TTAC / راهنمای رفع مشکل نمایش داده شده "پروفرم مربوطه پیدا نشد"

مجموعه راهنمای سوالات متداول ترخیص تجهیزات پزشکی در TTAC بصورت دوره ای اطلاع رسانی خواهد شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مجید اسماعیلی کارشناس مسئول کارتابل ترخیص الکترونیکی موارد خاص تجهزات پزشکی از سامانه TTAC گفت: پیرو خبر انتشار مجموعه راهنمای سوالات متداول ترخیص تجهیزات پزشکی در TTAC بصورت دوره ای، به اطلاع می رساند، متقاضیانی که در هنگام بارگذاری اطلاعات در سامانه ترخیص TTAC با خطای "پروفرم مربوطه پیدا نشد" مواجه می شوند ، امکان صدور تاییدیه سیستمی ترخیص برای آنها وجود نخواهد داشت ، در زمان مشاهده این مشکل ، از قسمت پیغام ها (گردش کار پرونده) می توانند نظر کارشناس را جهت رفع نقص مشاهده و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

اطلاع رسانی راهنما شماره 2:

مشکل: مشاهده خطای "پروفرم مربوطه پیدا نشد"

توضیح: متقاضیانی که در هنگام بارگذاری اطلاعات در سامانه ترخیص TTAC با این مشکل مواجه هستند، امکان صدور تاییدیه سیستمی ترخیص برای آنها وجود نخواهد داشت، در زمان مشاهده این مشکل، خطای "پروفرم مربوطه پیدا نشد " برای آنها نمایش داده می شود.

راه حل: در زمان مشاهده این مشکل، از قسمت پیغام ها (گردش کار پرونده) می توانند نظر کارشناس را جهت رفع نقص مشاهده ، و راهنمایی لازم را دریافت نمایند.

تذکر: قبل از اعلام مشکل به کارشناس، از تایید بودن مجوز ورود و صحیح بودن اطلاعات ثبت شفارش در فایل اکسل ، اطمینان حاصل کنید.

اسماعیلی افزود: همچنین شرکتها می توانند با ارسال اطلاعات مجوز ورود و اظهار گمرکی بصورت تیکت از بخش پاسخگویی الکترونیکی در عنوان مجوز ترخیص و مشکلات مربوطه، راهنمایی لازم را دریافت نمایند.