اخبار : اطلاعیه تکمیلی تخصیص ارز یورو اروپا با کد BTEJIRTH و SABCIRTH

اطلاعیه تکمیلی تخصیص ارز یورو اروپا با کد BTEJIRTH و SABCIRTH

اطلاعیه تکمیلی در خصوص تخصیص ارز یورو اروپا منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس روح اله مزینانی معاون اجرایی و برنامه ریزی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی و نماینده حوزه تجهیزات پزشکی در بانک مرکزی و گمرک گفت: پیرو جلسات برگزار شده و پیگیری های به عمل آمده، اطلاعیه تخصیص ارز یورو اروپا با کد BTEJIRTH و SABCIRTH به شرح ذیل اعلام می گردد:

تخصیص ارز یورو اروپا با کد BTEJIRTH و SABCIRTH :
پیرو اطلاع رسانی از طریق سایت imed.ir و سیستم اتوماسیون (صندوق پیام های دریافتی شرکت در کارتابل الکترونیکی شرکت در آیمد) به اطلاع می‌رساند، در خصوص تخصیص یورو اروپا متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل مربوطه نسبت به ویرایش گواهی ثبت آماری (فیش بانکی) با کد کارگزار BTEJIRTH و SABCIRTH اقدام نمایند.

توجه مهم:
بانک های عامل، تجارت، و سامان صرفا بایستی از کد مربوط به خود استفاده نمایند و در فیش ارزی متقاضی ویرایش نماید لیکن بقیه بانک های عامل می توانند هریک از ۲ کد کارگزار مذکور را در فیش ارزی انتخاب و ویرایش نمایند.

شایان ذکر است که نیازی به تغییر بانک عامل نمی باشد و موضوع باید از طریق بانک عامل شرکت پیگیری شود. بدیهی است روش دیگر تخصیص ارز یورو نیز از طریق کمپانی واسط و با کد M236IRTH همچنان پابرجا و قابل اجرا می باشد.