اخبار : اطلاعیه در خصوص لزوم ویرایش فیش ارزی برای تخصیص درهم امارات منتشر گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس روح اله مزینانی معاون اجرایی و برنامه ریزی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی و نماینده حوزه تجهیزات پزشکی در بانک مرکزی و

اطلاعیه در خصوص لزوم ویرایش فیش ارزی برای تخصیص درهم امارات منتشر گردید. به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس روح اله مزینانی معاون اجرایی و برنامه ریزی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی و نماینده حوزه تجهیزات پزشکی در بانک مرکزی و

طلاعیه در خصوص لزوم ویرایش فیش ارزی برای تخصیص درهم امارات منتشر گردید.

اطلاعیه در خصوص لزوم ویرایش فیش ارزی برای تخصیص درهم امارات منتشر گردید.



به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس روح اله مزینانی معاون اجرایی و برنامه ریزی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی و نماینده حوزه تجهیزات پزشکی در بانک مرکزی و گمرک گفت: پیرو جلسات برگزار شده و پیگیری های به عمل آمده و اطلاعیه های قبلی به اطلاع می‌رساند، با عنایت به منابع موجود درخصوص تخصیص ارز درهم امارات، متقاضیان می‌توانند با مراجعه به بانک‌های عامل مربوطه نسبت به ویرایش گواهی ثبت آماری (فیش بانکی) با کدهای کارگزار KHMIIRTH برای کلیه بانک های عامل اقدام نمایند.


وی افزود: امکان وجود منابع کد REFAIRTH برای بانک عامل رفاه نیز متعاقبا اعلام خواهد شد. الباقی بانک‌های عامل تا اطلاع ثانوی می‌توانند از منابع کد KHMIIRTH با ویرایش فیش ارزی اقدام نمایند.


مهندس مزینانی گفت: همچنین باتوجه به عدم اعلام منابع یورو تا کنون متقاضیان ثبت‌سفارشات یورو اروپا نیز می‌توانند با تغییر نوع ارز و کد کارگزار به درهم امارات با کد KHMIIRTH  فیش ارزی مربوطه جهت تخصیص ارز ویرایش نمایند.


لازم به ذکر است درصورت ارائه سهمیه برای الباقی کدهای دیگر بانک‌ها که از قبل در سایت imed.ir معرفی شده اند، متعاقباً از طریق وب سایت آیمد و صندوق پیام های دریافتی کارتابل الکترونیکی شرکت ها در پورتال آیمد و پیام رسان داخلی بله، در اولین فرصت اطلاع رسانی خواهد شد.