اخبار : ایجاد امکان ثبت درخواست الکترونیکی سیاست گذاری توسط شرکتها برای دستگاههای مشمول سطح بندی معاونت درمان از طریق پورتال imed/ جایگزینی ثبت الکترونیکی بجای تحویل فیزیکی اسناد

ایجاد امکان ثبت درخواست الکترونیکی سیاست گذاری توسط شرکتها برای دستگاههای مشمول سطح بندی معاونت درمان از طریق پورتال imed/ جایگزینی ثبت الکترونیکی بجای تحویل فیزیکی اسناد

شرکت های تامین کننده دستگاههای مشمول سطح بندی، از این پس می بایست درخواست مربوط به سیاست گذاری واردات این دستگاهها از طریق سامانه، ثبت نمایند.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس مجید حمیدی رئیس اداره تجهیزات پزشکی گفت: به منظور حذف فیزیک تحویل اسناد مربوط به دستگاه های مشمول سطح بندی معاونت درمان، به اطلاع می رساند، لینک سطح بندی در سامانه ثبت تجهیزات پزشکی(http://register.imed.ir) برای دستگاههای مشمول سطح بندی ایجاد گردید.

وی افزود: از این پس کلیه شرکت های تامین کننده دستگاههای مذکور می بایست درخواست های مربوط به سیاست گذاری مرتبط را از طریق لینک اعلامی در سامانه اعلام و نامه درخواست سیاست و سایر مستندات مربوط را نیز در این سامانه بارگذاری نمایند.

مهندس حمیدی بیان کرد: کلیه شرکت ها می بایست حداکثر ظرف یکماه از تاریخ این خبر، اطلاعات درخواست های قبلی  از تاریخ 1398/01/01 تاکنون را نیز در سامانه یاد شده بارگذاری نمایند.

لازم به ذکر است، این الزام طی نامه شماره 664/82252 مورخ 1398/9/16 به صندوق پیام کارتابل الکترونیکی شرکتها در پورتال imed ارسال شده است.