اخبار : برگزاری نهمین کنگره تخصصی و سومین کنگره بین المللی کنترل عفونت و استریلیزاسیون مواد و تجهیزات پزشکی درتاریخ 24 الی 25 دیماه 1398

برگزاری نهمین کنگره تخصصی و سومین کنگره بین المللی کنترل عفونت و استریلیزاسیون مواد و تجهیزات پزشکی درتاریخ 24 الی 25 دیماه 1398

نهمین کنگره تخصصی وسومین کنگره بین المللی کنترل عفونت و استریلیزاسیون مواد و تجهیزات پزشکی با امتیاز بازآموزی برگزار می گردد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی، مهندس محمد مهدی علاالدین رئیس اداره نظارت بر تامین و نگهداشت تجهیزات و ملزومات پزشکی گفت: نهمین کنگره تخصصی و سومین کنگره بین المللی کنترل عفونت و استریلیزاسیون مواد و تجهیزات پزشکی، درتاریخ 24 الی 25 دیماه 1398 برگزار می گردد.

وی افزود در این کنگره ازخیرین حوزه سلامت و جشنواره انتخاب آثار و تحقیقات برتر حوزه کنترل عفونت، درمرکز همایشهای بین المللی رازی با حمایت دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی ایران، انجمن کنترل عفونت و مجمع خیرین سلامت کشور و همکاری سازمان غذا و دارو، اداره کل تجهیزات و ملزومات پزشکی و معاونت‌های مرتبط در وزارت بهداشت، درمان وآموزش پزشکی، تقدیر بعمل خواهد آمد.

مهندس علاالدین در پایان افزود: این کنگره همراه با امتیاز باز آموزی برگزار خواهد شد.

لازم به ذکر است جهت حضور و ثبت نام در کنگره به وب سایت دبیرخانه کنگره به آدرس www.sterileonline.ir مراجعه و یا با شماره تلفن 77653705-021 تماس حاصل فرمایید.