اخبار : حمایت از طرح های فناورانه حوزه الکترونیک / طرح­های ارسالی در کارگروه تخصصی ارزیابی شده و در صورت پذیرش، از تسهیلات کم بهره و کمک بلا عوض، بهره­ مند می­ شوند

حمایت از طرح های فناورانه حوزه الکترونیک / طرح­های ارسالی در کارگروه تخصصی ارزیابی شده و در صورت پذیرش، از تسهیلات کم بهره و کمک بلا عوض، بهره­ مند می­ شوند

 فراخوان ملی حمایت از طرح های فناورانه حوزه الکترونیک منتشر شد.

به گزارش روابط عمومی اداره کل تجهیزات پزشکی، با حمایت ستاد توسعه فناوری‌های اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری  فراخوان ملی حمایت از طرح های فناورانه حوزه الکترونیک منتشر شد.

شرکت­های دانش ­بنیان و توانمند، پژوهشگران و سایر مخاطبان این فراخوان می‌توانند طرح‌های خود را در قالب فرمت ستاد ارسال نمایند.

طرح­های ارسالی در کارگروه تخصصی ارزیابی شده و در صورت پذیرش، از تسهیلات کم بهره و کمک بلا عوض، بهره­ مند می­شوند.

فراخوان از 7 دی ماه تا 7 بهمن ماه سال جاری ادامه خواهد داشت. داوری طرح‏‌ها به صورت پیوسته خواهد بود و از روز اعلام عمومی فراخوان، طرح‌های دریافتی داوری خواهند شد. 

معیارهای داوری طرح‌ها، معیارهای فنی، تجاری و نوآوری خواهد بود. قابل ذکر است در داوری حضوری علاوه بر موارد فوق، داشتن بهره­بردار نیز در نظر گرفته می‌شود.

یک تیم می‌تواند بیش از یک طرح برای دبیرخانه ارسال کند، اما امکان بهره‌مندی همزمان از تسهیلات فراخوان را برای بیش از یک طرح نخواهد داشت.

طرح‌‏هایی که در برنامه فراخوان ستاد اقتصاد دیجیتال و هوشمندسازی مورد حمایت قرار می‌گیرند، نباید به‌طور همزمان و موازی در دیگر سازمان‏‌ها یا نهادهای مرتبط (در رابطه با همان طرح) مورد حمایت قرار گرفته باشند.

 پروپوزال تکمیل شده در قالب فرمت ستاد به صورت Pdf و Word  به آدرس ایمیل Itgroup@isti.ir  ارسال شود. لازم است موضوع ایمیل ارسالی، دقیقا مطابق با طرح ارسالی (یکی از 3 طرح تعریف شده) باشد.  

جهت کسب اطلاعات بیشتر، دبیرخانه فراخوان با شماره تماس 021-83532332 آماده پاسخگویی به سوالات است.

دانلود فایل فرمت ستاد